اپل

«ایرپاد پرو» اپل با قیمت 249 دلار رونمایی شد

شرکت اپل بالاخره از محصول جدید این شرکت، «ایرپاد پرو» رونمایی کرد. ایرپاد پرو اپل با قیمت 249 دلار و قابلیت حذف نویز محیط، مقاومت در برابر آب و 5 ساعت عمر باتری از همین حالا برای پیش فروش در وبسایت اپل قرار گرفته است. عرضه رسمی این دیوایس نیز از 8 آبان آغاز می‌شود.

ایرپاد جدید اپل به این دلیل لقب «پرو» را به خودش اختصاص داده که با نسل‌های قبلی ایرپاد تفاوت‌های قابل توجهی دارد. این هدفون با قابلیت حذف نویز محیط عرضه می‌شود که از ماه‌ها پیش شایعاتی در مورد آن توسط رسانه‌ها منتشر شده بود. همچنین در قسمت نوک ایرپاد پرو، از نوعی پلاستیک سیلیکونی استفاده شده که باعث می‌شوند گوشی‌ها بهتر داخل گوش قرار گرفته و صدای محیط اطراف وارد گوش کاربر نشود. کیس تعبیه شده برای ایرپاد پرو نیز قادر است 18 تا 24 ساعت شارژ باتری را برای این هدفون به ارمغان بیاورد. ضمنا این کیس نیز قابلیت شارژ وایرلس دارد.

رونمایی ایرپاد پرو اپل

جدا از طراحی جدید، مهم‌ترین قابلیتی که به ایرپاد پرو اپل اضافه شده، همین قابلیت حذف نویز محیط است که شباهت زیادی به سیستم حذف نویز هدفون‌های «بیتس سولو پرو» دارد. در کنار این تکنولوژی، اپل از دو میکروفون به منظور ضبط و انتقال صدای کاربر استفاده کرده است.

همچنین در ایرپاد پرو، اپل از قابلیت جدید «شفافیت» استفاده کرده که به شما این امکان را می‌دهد در صورت تمایل بتوانید صدای اطراف را نیز بشنوید و نیازی به درآوردن ایرپادها از داخل گوش‌هایتان نداشته باشبد.

رونمایی ایرپاد پرو اپل

البته سیستم حذف نویز محیط تا حدودی روی مصرف باتری این ایرپاد تاثیر می‌گذارد. زمانی که این ویژگی را فعال کنید، عمر باتری دیوایس بین 3.5 تا 4.5 ساعت خواهد بود و زمانی که آن را غیرفعال می‌کنید، عمر باتری به حداکثر میزان خود یعنی 5 ساعت استفاده مداوم می‌رسد. ضمنا فعالسازی این قابلیت از طریق کنترل سنتر آیفون و آیپد انجام می‌گیرد.

یکی دیگر از تغییرات مهم در ایرپاد پرو اپل، اضافه شدن ویژگی مقامت در برابر نفوذ آب است. البته اپل اعلام کرده که ایرپاد پرو کاملا ضدآب نیست و این ویژگی در اصل برای محیط‌های مرطوب، نفوذ عرق و آب و هوای بارانی کاربرد دارد.

ایرپاد پرو اپل

چیپ ایرپاد پرو نیز از همان مدل H1 به‌کاررفته در نسل دوم ایرپاد است. بنابراین امکان اتصال آنها به دیوایس‌های آیفون و آیپد به راحتی انجام می‌گیرد. همچنین ایرپاد پرو قابلیت اشتراک گذاری صدا و استفاده از دستیار صوتی سیری برای خواندن پیام‌های متنی توسط این دستیار هوشمند را دارد.

سفارش ایرپاد پرو از طریق فروشگاه اپل از همین حالا امکان‌پذیر است.

منبع: MAshable

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا