اپلپوشیدنی هوشمند

نحوه ایجاد تغییرات دلخواه در فیس ‌های اپل واچ

واچ فیس‌های دکوری و کاربردی، از ویژگی‌های شاخص اپل واچ هستند. انتخاب یک واچ فیس و تغییر ظاهر آن کار بسیار ساده‌ای است. این کار از طریق آیفون و یا مستقیما از روی اپل واچ امکان‌پذیر است. حال اگر از واچ فیس‌ فعلی اپل واچ خود خسته شده‌اید، می‌توانید از صدها واچ فیس جدید و مختلف استفاده کند.

با استفاده از آیفون

برای تغییر واچ فیس و استفاده از گزینه‌های قبلی اپلیکیشن Watch را اجرا کنید. در اینجا شما با لیستی از واچ فیس‌هایی که قبلا نصب کرده‌اید روبرو می‌شوید. برای انتخاب هرکدام از واچ فیس‌ها باید صفحه را به سمت چپ بکشید تا وارد تنظیمات واچ فیس مورد نظر شوید.

در صفحه جدید به پایین صفحه بیایید و گزینه «Set as current Watch Face» را نتخاب کنید تا به عنوان فیس جدید اپل واچ شما انتخاب شود.

نحوه ایجاد تغییرات دلخواه در فیس ‌های اپل واچ

اما تغییر ظاهر یک واچ فیس از جمله تغییر رنگ، ظاهر کلی یا دیگر ویژگی‌ها با انتخاب واچ فیس تفاوت دارد. البته ایده کلی آنها مشابه است.

پس از اینکه فیس مورد نظرتان را انتخاب کردید، به پایین صفحه بیایید تا ببینید کدام ویژگی‌ها امکان تغییر دارند و چه نوع تغییراتی در گزینه‌های موجود می‌توان ایجاد کرد. برای مثال اگر می‌خواهید رنگ‌های موجود را مشاهده کنید، در بخش color تم‌های رنگی را مشاهده خواهید کرد.

اگر می‌خواهید 4 ایکون‌ روی واچ فیس را که با انتخاب آنها وارد یک اپلیکیشن خاص می‌شوید، تغییر دهید، باید گزینه «Complications» را انتخاب کنید و در منوی بعدی یکی از این 4 آیکون را انتخاب کنید. پس از انتخاب اینکه هریک از این آیکون‌ها چه اپلیکیشنی را اجرا کند، در پایین صفحه گزینه « Set as current Watch Face » را انتخاب کنید.

نصب واچ فیس جدید

اپلیکیشن واچچ را اجرا کنید. در قسمت بالای صفحه می‌توانید با فیس‌هایی که در حال حاضر روی اپل واچ شما نصب است روبرو شوید.

گزینه «Face Gallery» را از قمست پایین صفحه انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید فیس‌های جدید اپل واچ را بر اساس دسته بندی‌های مختلف مشاهده کنید. فیس مدنظرتان را لمس، تغییرات دلخواهتان را ایجاد کرده و گزینه «Add» را انتخاب کنید. فیس جدید به اپل واچ شما اضافه می‌شود.

نحوه ایجاد تغییرات دلخواه در فیس ‌های اپل واچ

با استفاده از اپل واچ

برای اینکه فیس‌های نصب شده روی اپل واچ خود را مشاهده کنید، کافی است صفحه را به سمت چپ یا راست بکشید. به همین سادگی.

شخصی سازی واچ فیس در اینجا کمی پیچیده است

صفحه نمایش را فشار دهید، پس از کمی لرزش، واچ فیس شما وارد حالت تنظیمات می‌شود. در اینجا یک فیس را انتخاب کرده تا بتوانید تغییرات مورد نظر را روی آن ایجاد کنید. قدم بعدی بستگی به فیس انتخاب شده دارد.

تغییر واچ فیس اپل واچ

در کل، فیس‌های اپل واج معمولا در سه بخش قابل تغییر هستند. برای ایجاد تغییراتبا استفاده از گزینه‌های موجود، قسمتی از واچ فیس را که قصد دارید تغییر دهید انتخاب کنید.

گزینه آخر معمولا مربوط به همان گزینه «Complications» می‌شود. گزینه‌هایی که می‌توانید تغییر دهید با دایره مشخص شده‌اند. قسمتی را که قصد دارید تغییر دهید لمس کرده و با چرخاندن تاج اپل واچ آپشن‌های مختلف آن را مشاهده کنید.

پس از اینکه کارتان به اتمام رسید، دکمه تاج روی اپل واچ را یکبار فشار دهید تا به صفحه تنظیمات قبلی منتقل شود.

دستتان را یکبار پایین بیاورید تا تغییراتی که در واچ فیس ایجاد کردید مشاهده کنید.

نصب واچ فیس جدید

صفحه را فشار دهید تا وارد حالتCustomize  شوید.

با کشیدن صفحه به سمت چپ، گزینه «New» را انتخاب کنید.

در صفحه پیش رو می‌توانید واچ فیس‌های مختلف را مشاهده کنید. کافی است فیس مدنظرتان را لمس کرده تا به اپل واچ اضافه شود.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا