اپل

سهم 50 درصدی آیفون 11 از مجموع فروش آیفون‌های جدید

آیفون ایکس آر سال گذشته اپل، به عنوان پرفروش‌ترین گوشی آیفون لقب گرفت. موضوعی که چندان هم دور از ذهن نبود چراکه این گوشی، ارزان‌ترین مدل در میان آیفون‌های سال 2018 بود و تفاوت آن با دیگر مدل‌های اپل، آن‌قدری نبود که کاربران را از خرید منصرف و یا به انتخاب مدل‌های پیشرفته‌تر ترغیب کند.

در همین رابطه، اخیرا تحقیق Consumer Intelligence Research Partners نشان داد که مدل آیفون 11 اپل، چیزی حدود 50 درصد از فروش گوشی‌های آیفون 2019 را به خود اختصاص داده است. از این گوش به عنوان نسل جدید آیفو ایکس آر یاد می‌شود.

تغییرات نسبتا خوبی در این گوشی اعمال شده که از جمله مهم‌ترنین آن‌ها می‌توان به استفاده از دوربین سه‌گانه در آیفون 11 اشاره کرد. این یعنی، کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای کمتر، لذت کار با محصولی مدرن و پیشرفته را تجربه کند.

جاش لوییتز، مدیرعامل شرکت مذکور در این رابطه عنوان کرد: به نظر می‌رسد که خریداران محصولات آیفون، تمایل بیشتری به خرید پرچمدارانی با قیمت پایین دارند و افراد کمی‌به خرید مدل‌های پیشرفته و مجهز به آخرین تکنولوژی‌ها روی می‌آورند.

با توجه به گزارش فوق، می‌توان این ‌چنین نتیجه گرفت که علاقمندان برند آیفون، بیش از همه به قیمت گوشی توجه می‌کنند تا مشخصات فنی به‌روز؛ البته اخیرا شنیده شده که این شرکت در حال آماده‌سازی مقدمات رونمایی و عرضه مدل ارزان‌قیمتی از گوشی‌های آیفون خود است که قرار است تحت عنوان آیفون SE 2 به بازار عرضه شود. باید منتظر ماند و دید که ورود این گوشی به بازار با چه استقبالی روبه‌رو خواهد شد و چه تغییری را در روند فروش دیگر مدل‌های این شرکت ایجاد خواهد کرد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا