پوشیدنی هوشمند

برترین ساعت‌های هوشمند فسیل در سال 2019

چند سالیست که ساعت‌های هوشمند به طور جدی وارد بازار محصولات هوشمند شده‌اند. دستگاه‌هایی که هرچه می‌گذرد، به قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های جدیدی مجهز می‌شوند و می‌توانند از پس کارهای مختلفی برآیند.

بازار محصولات هوشمند نیز انبوهی از ساعت‌های هوشمند با برندها و ویژگی‌های مختلف را در خود جای داده که این تنوع، انتخاب را برای کاربران سخت می‌کند. اما در این میان، برند فسیل را باید با صبر و طمأنینه بیشتری مورد بررسی قرار داد.

محصولات شرکت فسیل، نه‌تنها از ظاهری زیبا و بدنه‌ای چش‌نواز برخوردارند، بلکه به سخت‌افزار و مشخصات فنی پیشرفته‌ای مجهز شده‌اند و می‌توانند به نیازهای کاربران از یک ساعت هوشمند مدرن و امروزی را به بهترین شکل پاسخ دهند.

نکته جالب در خصوص شرکت فسیل این است محصولات تحت این برند در مدل‌ها و سبک‌های مخلتفی به بازار عرضه شده‌اند که همین مساله، دست کاربر را برای انتخاب باز می‌گذارد و پاسخگوی سلایق مختلف خریداران خواهد بود. از جمله این ساعت‌ها می‌توان به مدل‌های اسپورت، فشن و یا هیبریدی که ترکیبی از این دو است، اشاره کرد.

اگر این محصولات توجه شما را نیز به خود جلب کرده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با معرفی ساعت‌های هوشمند برتر فسیل با ما همراه باشید.

بهترین مدل از تمامی‌ جهات: Fossil Gen 5 Carlyle

اگرچه بسیاری از ساعت‌های هوشمند مجهز به پلتفرم Wear OS از کم و کاستی‌هایی برخوردارند، اما Carlyle شرکت فسیل توانسته این نقاط ضعف را برطرف کرده و محصولی کامل برای طرفداران خود باشد. این ساعت هوشمند از بدنه دایره‌ای به همراه سه دکمه بهره می‌برد که ظاهری شبیه به ساعت‌های کلاسیک را به آن بخشیده است.

نگاهی به برترین ساعت‌های هوشمند فاسیل در سال 2019

این امکان برای کاربران فراهم شده تا از طریق چرخاندن کراون یا همان حاشیه بالایی ساعت، به قسمت‌های مختلفی همانند نوتیفیکیشن‌ها و اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته و گزینه مورد نظر را انتخاب کنند. از دکمه‌های روی بدنه نیز می‌توان برای دسترسی به اپلیکیشن‌ها و یا قابلیتی خاص استفاده کرد.

مدل 44 میلیمتری این ساعت در دو نسخه نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود. همچنین می‌توان از بندهای 22 میلیمتری نیز استفاده کرد. این اسمارت‌واچ از بدنه باریک‌تر و وزن کمتری نسبت به دیگر مدل‌های موجود برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به نمایشگر امولد، تراشه اسنپدراگون 310، رم 1 گیگابایتی، حافظه  گیگابایتی، تراشه NFC برای پرداخت‌های همراه، حسگر ضربان قلب و GPS اشاره کرد.

بهترین مدل از لحاظ ارزش خرید: Fossil Gen Venture

مدل ونچر شرکت فسیل را نیز باید در زمره مدل‌هایی با طراحی کلاسیک جای داد. این ساعت از کیسی 40 میلیمتری در رنگ‌های مختلف و با بندهایی 18 میلمیتری قابل تعویض عرضه می‌شود. بدنه ضدزنگ این ساعت، چندین سنسور را در خود جای داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سنسور ضربان قلب، NFC و GPS اشاره کرد.  حاشیه بالایی این ساعت نیز همانند مدل قبل، به صورت چرخان طراحی شده و از سه دکمه روی بدنه خود بهره می‌برد.

نگاهی به برترین ساعت‌های هوشمند فاسیل در سال 2019

توان پردازشی این ساعت از طریق پردازنده اسنپدراگون 2100 تامین می‌شود و 512 مگابایت حافظه رم نیز در کنار این تراشه، به افزایش قدرت پردازشی دستگاه کمک می‌کند. مدل ونچر نیز همانند مدل قبلی می‌تواند تا عمق 30 متری آب جان سالم به در ببرد. به لطف این قابلیت می‌توان از ونچر در زیر دوش و یا ردیابی فعالیت‌ها در حین شنا نیز استفاده کرد.

بهترین مدل از لحاظ دارا بودن ویژگی‌های تندرستی: Fossil Sport

اگر بخواهیم بهترین ساعت را از میان محصلات فسیل با درنظر گرفتن ویژگی‌های سلامتی و تندرستی انتخاب کنیم، بهتر از فسیل اسپورت گزینه‌ای نخواهد بود. این سات ازسنسورهای متعددی برای ردیابی، وزن کم و طول عمر باتری بالا برای رصد وضعیت کاربر برخوردار است و تراشه اسنپدراگون 3100 نیز می‌توان به خوبی از پس پردازش این اطلاعات برآید.

در ساخت این ساعت، از کیس 41 میلیمتری بهره می‌برد که به لطف مواد بکار رفته در ساخت آن، کاربران می‌توانند از میان ترکیب رنگ‌های مختلف، گزینه مطلوب را انتخاب نمایند. همانند دو مدل دیگر، در فسیل اسپورت نیز از سه دکمه استفاده شده است.

نگاهی به برترین ساعت‌های هوشمند فاسیل در سال 2019

این ساعت از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به مدل Gwn 5 Carlyle دارد، اما در دل خود، یک رم 512 مگابایتی را جای داده که نمی‌تواند برای چنین ساعتی، قابل قبول باشد. با این حال، فسیل اسپورت از سنسور ضربان قلب، GPS، مقاومت تا عمق 50 متری آب، ارتفاع‌سنج و NFC برخوردار است.

بهترین ساعت از لحاظ مد روز بودن: Fossil Gen 5 Julianna

شرکن فسیل با عرضه جولیانا، هر آنچه که در مدل Gen 5 Catlyle وجود داشت را در مدل محصولی با شکل و شمایلی امروزی و به اصطلاح فشن جای داد. این ساعت از پردازنده اسنپدراگون 3100، رم 1 گیگابایتی، حافظه 8 گیگابایتی، میکروفون، اسپیکر و دیگر مشخصات سخت‌افزاری مشابه بهره می‌برد.

نگاهی به برترین ساعت‌های هوشمند فاسیل در سال 2019

مدل 44 میلیمتری این ساعت در دو رنگ مشکی و رزگلد به بازار عرضه می‌شود. بندهای 22 میلیمتری این ساعت نیز از قابلیت تعویض برخوردارند.

بهترین مدل هیبریدی: Fossil Commuter

اگر به دنبال ساعتی هستید  که شباهت کمتری به یک ساعت هوشمند داشته باشد، فسیل کامیوتر می‌تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. این ساعت در شمار محصولات هیبریدی جای می‌گیرد به طوری که از واچ فیس مکانیکی مرسوم بهره می‌برد و در عین حال، به ویژگی‌هایی جدید و هوشمند نیز مجهز شده است.

نگاهی به برترین ساعت‌های هوشمند فاسیل در سال 2019

کامیوتر از ظاهری کلاسیک و سه دکمه قابل برنامه‌ریزی برخوردار است. نمایشگر این ساعت، لمسی نیست و تمامی‌تعاملات با گوشی از طریق دکمه‌های آن انجام می‌شود. این محصول در رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسد. قابلیت فیدبک‌های هپتیک نیز در این ساعت تعبیه شده است. از دیگر قابلیت‌های فسیل کامیوتر می‌توان به مقاومت تا عمق 50 متری آب، طول عمر باتری یک روزه اشاره کرد.

کلام پایانی

اسمارت‌واچ‌های زیادی در بازار وجود دارد که بخش زیادی از آن‌ها به سیستم عامل Wear OS گوگل مجهزند. اما همه این ساعت‌ها از ویژگی‌های یکسانی برخوردار نیستند؛ محصولات شرکت فسیل یکی از این نمونه‌ها هستند که برخی از آن‌ها می‌توانند گزینه‌های مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای برای خرید باشند.

منبع: فون آرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا