هواوی

ساعت هوشمند جی‌تی 2 هواوی با عمر باتری دو هفته‌ای رونمایی شد

در کنار پرجمداران سری میت 30، هواوی امشب از ساعت هوشمند جدید خود با نام جی‌تی 2 (GT2) هم رونمایی کرد. این ساعت با صفحه نمایش دایره‌ای شکل و حاشیه بسیار کم در اطراف نمایشگر در اصل نسخه جدید اسمارت واچ سال گذشته این کمپانی است که علاوه بر عمر باتری دوهفته‌ای، به چیپست قدرتمند کایرین A1 هم مجهز شده است. ساعت هوشمند جی‌تی 2 قرار است در دو سایز 42 و 46 میلی‌متری عرضه شود. نمایشگر اولد 1.39 اینچی این گجت زیبا هم به صورت همیشه‌روشن طراحی شده است.

هواوی میت 30 رونمایی شد؛ رقیبی جدی برای آیفون 11

سخت‌افزار و امکانات

چیپست کایرین A1 به‌کاررفته در GT 2 از مصرف باتری بسیار کم و بلوتوث بسیار قوی برخوردار است و طبق ادعای هواوی بلوتوث این ساعت تا فاصله 150 متر از گوشی را به راحتی پشتیبانی می‌کند.

رونمایی ساعت هوشنمد جی2 هواوی

نسخه 42 میلی‌متری جی‌تی 2 با رم 16 مگابایت و 4 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود در حالی که نسخه 46 میلی‌متری به رم 32 مگابایتی مجهز است. همچنین یا اینکه روی این ساعت سیستم عامل «Lite OS» هواوی به‌کارگرفته شده اما همچنان از گوشی‌های اندروید و آی‌اواس پشتیبانی می‌کند.

در زیر پوسته ظریف و چشم نواز جی‌تی 2 بلوتوث نسخه 5.1، سنسور ضربان قلب، جی‌پی‌اس و البته حسگر زیروسکوپ قرار دارد. همچنین روی نسخه 46 میلی‌متری این ساعت یک میکروفون و اسپیکر هم تعبیه شده است. در بخش سلامت هم این ساعت می‌تواند 15 برنامه تمرینی مختلف را به‌طور همزمان پشتیبانی کند و حتی ضربان قلب شما را زیر آب نیز محاسبه کند. علاوه بر اینها، یک سیستم پیشرفته نظارت بر خواب کاربر هم به لطف عرضه نسخه 2.0 سیستم TruSleep روی این گجت قرار داده شده است.

هواوی میت 30 پرو معرفی شد

باتری

طبق ادعای هواوی، عمر باتری ساعت هوشمند جی‌تی 2 با استفاده عادی 14 روز است و در استفاده مداوم از جی‌پی‌اس این مدت زمان به 30 ساعت کاهش پیدا می‌کند. البته این ارقام متعلق به نسخه 46 میلی‌متری با باتری 455 میلی‌آمپری هستند. نسخه 42 میلی‌متری این ساعت هوشمند از باتری 215 میلی‌آمپری بهره می‌برد.

قیمت و تاریخ عرضه

قرار است ساعت هوشمند جی‌تی 2 هواوی از اکتبر امسال به بازار عرضه شود. قیمت نسخه 42 میلی‌متری این ساعت 229 یورو و نسخه 46 میلی‌متری 249 یورو اعلام شده است.

منبع: جی‌اس‌ام آرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا