تکنولوژی

آیا اپل از برگزاری رویداد ماه اکتبر خود منصرف شد؟

اپل طبق روال سال‌های قبل، در جریان رویداد چند هفته پیش خود که در ماه سپتامبر برگزار شد، از سری جدید گوشی‌های آیفون، ساعت هوشمند و همچنین آیپد خود رونمایی کرد. ما غایب بزرگ این مراسم، دستگاه‌های مک  این شرکت بودند.

بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که اپل قطعا در سال جاری، اعضای جدیدی را به خانواده مک خود اضافه خواهد کرد و سال 2019 را بدون مک به پایان نخواهد رساند. اینجا بود که رویداد اکتبر 2019 این شرکت به عنوان زمانی برای معرفی این سری از محصولات، بر سر زبان‌ها افتاد. اما اکنون شنیده‌هایی به گوش می‌‌رسد که از احتمال عدم برگزاری این رویداد در ماه جاری میلادی خبر می‌‌دهند.

بر اساس گزارشی که به‌تازگی و توسط یک منبع موثق منتشر شده، سری جدید مک بوک پرو و آیپد پرو در سال 2019 عرضه نخواهند شد و چشم کاربران به جمال این محصولات، در سال 2020 روشن خواهد شد. طرفداران اپل حتما می‌‌دانند که رویداد اکتبر این شرکت از سال 2011 پابرجاست و در آن از برخی دستاوردهای مهندسان این شرکت رونمایی می‌‌شد. باتوجه به غیبت محصولات مک در رویداد سپتامبر، احتمال معرفی این خانواده در مراسم ماه اکتبر بسیار بالا بود.

کنفرانس‌های ماه اکبر اپل اغلب درمیانه یا اواخر این ماه برگزار می‌‌شد، اما از آنجایی که دعوتنامه‌های این مراسم تقریبا دو هفته زودتر برای اصحاب رسانه ارسال می‌‎شود، بعید به نظر می‌‌رسد که شاهد برگزاری این رویداد در ماه اکتبر باشیم.

از جمله محصولاتی که پیش‌بینی می‌‌شد در رویداد ماه اکتبر معرفی شوند،می‌‌توان به مواردی همچون بوک پرو 16 اینچی، آیپد پرو، آی‌مک پرو، آیپد ایر 3، استودیو پادز و بروزرسانی مک پرو و پرو دیسپلی XDR اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا