اپلرویدادهای خارجی

آیپد 10.2 اینچی نسل 7 معرفی شد

قیمت این آیپد ۳۲۹ دلار است

شرکت اپل در مراسم امشب در تئاتر استیو جابز از نسل جدید آیپد خود رونمایی کرد. آیپد 10.2 اینچی نسل 7 با صفحه نمایش رتینا که در اصل نسل جدید آیپد 9.7 اینچی محبوب این شرکت محسوب می‌شود.

اپل، یک سال و نیم بعد از معرفی مدل 9.7 اینچی در ماه مارس سال گذشته، این مدل جدید آیپد را عرضه کرده است.آیپد جدید، صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به نسخه پیش از خود دارد-10.7 اینچ. این در حالی است که اپل دقیقا 6 ماه پیش، آیپد ایر 3 (10.5 اینچی) را معرفی کرد که تنها کمی بزرگ‌تر از آیپد جدید است.

از ویژگی‌های آیپد 10.2 اینچی نسل 7 اپل می‌توان به همخوانی کامل با کیبورد فیزیکی هوشمند اپل(159 دلار)، پردازنده نسبتا قوی A10 Fusion و البته پشتیبانی از قلم هوشمند اپل پنسل (Apple Pencil) اشاره کرد. همچنین در جریان مراسم معرفی این آیپد اعلام شد که بدنه این دیوایس  100% از آلومینیوم قابل بازیافت تولید شده است.

آیپد جدید همچنین به تراشه جدیدی مجهز است که A10 Fusion نام دارد و دگمه هوم یا خانه همچنان روی آن دیده می‌شود. دستگاه جدید همچنین به جای خروجی USB-C(که روی ایپد پروها وجود دارد)، به یک تبدیل Lightning connector مجهز است(که به صورت جداگانه به فروش می رسد). خروجی هدفون نیز روی دستگاه دیده می‌شود.

تبدیل SMART CONNECTOR که برای این تبلت عرضه می‌شود، اتصال کیبورد هوشمند 159 دلاری جدید اپل را نیز ممکن می‌سازد. اما بر اساس گفته برخی از خبرنگاران که توانسته‌اند این محصول را در دست بگیرند، اولین نکته برجسته آن، تصویر فوق العاده روشن و واضح این تبلت بود. صفحه آیپد  جدید، 500 nits کیفیت تصویر دارد و با آیفون‌های جدید که به 1,200 nits مجهز هستند، قابل مقایسه نیست. اما 500 nits زمانی از قابلیت‌های نوت بوک‌های پیشرفته محسوب می‌شد. و با در نظر گرفتن قیمت بسیار مقرون به صرفه 329 دلاری این محصول، عرضه چنین قابلیت‌هایی حقیقتا تاثیر گذار است.

آیپد 2019 اپل با قیمت پایه 329 دلار از اواخر شهریور عرضه خواهد شد. پیش فروش این محصول هم از امروز آغاز شده است.
ضمنا با خرید این محصول، خریداران اشتراک یک ساله رایگان سرویس اپل پلاس را نیز دریافت خواهند کرد.

منبع: ورج

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا