موبایل

تصاویر و مشخصات فنی موتو جی8 فاش شد

یک وبسایت آلمانی اخیرا تصاویری را منتشر کرده که ادعا می‌کند به موتو جی8 شرکت موتورولا تعلق دارند. در این تصویر فاش شده، جزئیاتی از جمله دوربین سه گانه دیده می‌شود.

سنسور اصلی دوربین موتو جی8 طبق این گزارش از نوع 48 مگاپیکسلی است که تابحال چنین رزولوشنی را در سیستم دوربین گوشی‌های سری G موتورلا ندیده بودیم.

لنز بعدی نیز از نوع 16 مگاپیکسلی اولتراواید بوده که امکان فیملرداری در حالت عمودی و نمایش تصاویر نهایی به‌صورت افقی را به کاربر می‌دهد. البته این قابلیت برای کاربران موتورولا One Action تازگی ندارد.

سنسور سوم این گوشی هم از نوع 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق است که مشابه آن را در «موتورولا وان ویژن» و همچنین موتو جی7 پلاس دیده‌ایم. بنابراین به‌کارگیری چنین سنسوری خیلی غافلگیرمان نمی‌کند.

تصاویر و مشخصات فنی موتو جی8 فاش شد

در کنار این سنسورها، موتورلا از یک سیستم فوکوس لیزری نیز استفاده کرده که شباهت زیادی به سنسور دوربین دارد اما در واقعیت تنها یک لیزر است و نه چیز دیگر. کاربرد این سنسور برای فوکوس سریع و دقیق‌تر روی سوژه‌ها است.

در بخش جلویی گوشی هم از یک سنسور 32 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی استفاده شده. جی7 پلاس به دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که این رقم برای دوربین سلفی موتورولا وان 25 مگاپیکسل بود. به‌نظر می‌رسد موتورلا هم به محبوبیت سلفی در بین کاربران پی برده است.

این وبسایت علاوه بر دوربین قدرتمند، ویژگی‌های فنی این گوشی را نیز فاش کرده که از جمله آنها می‌توان به صفحه نمایش 6.3 اینچی و یک ناچ کوچک در بالای آن اشاره کرد.

طبق ادعای این وبسایت، زیر پوسته جی8، چیپست اسنپدراگون 665 میان رده قرار دارد و در کنار آن نیز 4 گیگابایت رم استفاده شده است. گفته می‌شود این دیوایس با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی و باتری 4000 میلی‌آمپری عرضه خواهد شد.

این وبسایت همچنین ادعا می‌کند موتو جی8، 2 آبان در برزیل رونمایی خواهد شد.

منبع
Techradar

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا