موبایل

گوشی جدید One Action موتورولا مجهز به دوربینی پیشرفته معرفی شد

شرکت موتورولا به تازگی از اسمارت‌فون جدیدی خود به نام One Action که با تمرکز بر روی قابلیت‌های دوربین تولید شده، پرده برداشت.

این گوشی از یک لنزهای واید یا همان زاویه باز با امکان ضبط فیلم با نرخ 60 فریم بر ثانیه بهره می‌برد و می‌تواند گزینه مناسبی برای عکاسی و فیلمبرداری از سوژه‌های در حال حرکت یا تولید کلیپ‌های به اصطلاح اکشن باشد.

لنز این دوربین جز لنزهای فوق‌عریض با زاویه 117 درجه‌ای به شمار می‌رود و که به سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی مجهز شده است. این سنسور از قابلیت لرزشگیر اپتیکال به همراه تکنولوژی ادغام چهار پیکسل در یک پیکسل برای ارتقای کیفیت تصاویر در محیط‌هایی با نور کم برخوردار است.

نکته جالب‌توجه این است که One Action قادر است حتی در وضعیتی که کاربر، گوشی را در حالت عمودی در دست گرفته، ویدیوهای لنداسکیپ یا افقی را ضبط کند. قابلیتی که می‌تواند برای بسیاری از کاربران بویژه دوچرخه‌سوارانی که قصد فیلمبرداری از لحظات ورزشی خود را دارند، بسیار مفید و کاربردی باشد.

در این گوشی از دروبین سه‌گانه با آرایشی عمودی استفاده شده که از سنسور  12 مگاپیکسلی ثانویه با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه بهره می‌برد. سنسور سوم نیز 5 مگاپیکسلی بوده و برای عمق‌بخشی به تصاویر و ویدیوها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موتورولا One Action به یک نمایشگر 6.3 اینچی IPSLCD با رزولوشن 1080p پلاس مجهز و نسبت ابعاد آن نیز 21:9 عنوان شده است. در بالای این پنل، یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی برای طرفداران عکس‌های سلفی تعبیه شده است. این گوشی همچنین از گواهینامه‌ای که مقاومت نسبی گوشی را در برابر آب و گردوغبار تایید می‌کند، بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سیستم‌عامل اندروید 9 پای، رم  4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقا از طریق کارت میکرو SD و پردازنده اگزینوس 9609 اشاره کرد. یک باتری 3500 میلی‌آمپری نیز انرژی لازم برای روشن ماندن دستگاه را تامین می‌کند که از طریق درگاه USB-C و با شارژر 10 واتی شارژ می‌شود.

موتورولا قیمت One Action را حدود 260 یورو تعیین کرده و قرار است در رنگ‌های سفید و آبی روانه بازار شود.

گوشی جدید One Action موتورولا مجهز به دوربینی پیشرفته معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا