موبایلنمایشگاه IFA 2019

گوشی موتورولا وان زوم با قیمت 450 دلار رونمایی شد

شرکت موتورولا در جریان نمایشگاه ایفا 2019 از گوشی جدید خود با نام «موتورولا وان زوم» (Motorola One Zoom) رونمایی کرد و همانطور که از نام آن پیداست به نظر می‌رسد این اسمارت‌فون 450 دلاری در بخش دوربین حرفی برای گفتن داشته باشد. در ادامه نگاه دقیق‌تری به این اسمارت‌فون جدید موتورولا خواهیم داشت.

با اینکه هیچ بحثی در زیبایی و درخشندگی پی30 پرو هوآوی و گلکسی نوت 10 سامسونگ وجود ندارد، اما این سطوح براق سریعا باعث جذب اثرانگشت فرد می‌شوند که مطمئنا همه از دردسرهای آن باخبر هستیم. به همین دلیل موتورلا بدنه وان زوم را به صورت مات طراحی کرده و باعث شده گوشی وان زوم با اینکه از قیمت نسبتا پایینی برخوردار است اما از لحاظ کارایی و ارزش در درجه بالایی قرار بگیرد. به عبارت دیگر موتورولا ثابت کرد برای داشتن یک دیوایس شگفت انگیز به استفاده از گلس روی بدنه برای براق جلوه دادن آن نیازی نیست. وان زوم در ایالات متحده با قیمت 450 دلار و در دیگر کشورهای اروپایی با قیمت 399 یورو عرضه خواهد شد. همچنین گفته شده این دیوایس در کشورهای برزیل، مکزیک و آرژانتین نیز عرضه خواهد شد.

با اینکه بدنه مات این گوشی یکی از ویژگی‌های شاخص وان زوم به حساب می‌آید اما در این میان یک سری ویژگی‌های قابل توجه دیگر هم وجود دارند که از جمله آنها می‌توان به سیستم دروبین 4گانه اشاره کرد که در حال حاضر تنها در پرچمداران و گوشی‌های گران قیمت بازار دیده می‌شود. با اینکه موتورولا وان زوم با قیمت 450 دلار یک دیوایس میان رده محسوب می‌شود اما قابلیت‌ها و قطعات به‌کاررفته در آن قابل رقابت با پرچمداران 1000 دلاری امروزی است.

مرتبط: با گوشی‌های جدید نوکیا در ایفا 2019 آشنا شوید

گوشی موتورولا وان زوم با قیمت 450 دلار رونمایی شد

سیستم دوربین شگفت انگیز

در اینجا ابتدا به مشخصات سنسورهای دوربین وان زوم می‌پردازیم.

سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز به OIS و حالت دید در شب (Night Vision Mode).

لنز تله 8 مگاپیکسلی با قدرت زوم اپتیکال ×3 و زوم ترکیبی ×10 (OIS).

سنسور 16 مگاپیکسلی اولتراواید

سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی برای ایجاد افکت در پیش زمینه سوژه‌ها در حالت پرتره

دروبین سلفی 25 مگاپیکسلی

ایفا 2019: آشنایی با محصولاتی که ایسر در نمایشگاه ایفا 2019 معرفی کرد

همچنین موتورولا در این اسمارت فون از صفحه نمایش 6.4 اینچی اولد، باتری 4000 میلی‌آمپر/ساعت و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده که می‌تواند نظر هرکسی را به خودش جلب کند. تصور به‌کارگیری این ویژگی‌ها در یک دیوایس 450 دلاری بسیار سخت است. اما موترولا این کار را انجام داده است.

 

مشخصات فنی موتورولا وان زوم

صفحه نمایش 6.4 اینچی اولد با روزولوشن 2340×1080 پیکسل

سیستم دروبین 4 گانه اصلی و دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی

چیپست اسنپدراگون 675 شرکت کوالکام

128 گیگابایت حافظه داخلی

4 گیگابایت رم

باتری 4000 میلی‌آمپر/ساعت

پورت یواس‌بی C

جک 3.5 میلیمتری هدفون

مقاومت در برابر آب

اندروید 9 (بدون قابلیت ارتقاء به اندروید 10)

رنگ‌های موجود: طوسی الکتریکی، بنفش و برنز

منبع: سی نت

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا