مایکروسافت

سرفیس ایرباد مایکروسافت معرفی شد، رقیبی جدید برای ایرپاد اپل

مایکروسافت در رویداد سخت‌افزاری سرفیس خود در سال ۲۰۱۹،  در کنار محصولاتی همچون سرفیس نئو، سرفیس لپ‌تاپ ۳، سرفیس پرو ایکس، سرفیس پرو ۷ و … از یک هندزفری وایرلس جدید تحت عنوان سرفیس ایرباد نیز پرده برداشت.

محصولی که با قیمت ۲۴۹ دلار در بازار به فروش خواهد رفت و قادر است صدایی با کیفیت بالا را به گوش کاربر برساند. در دل هر کدام از گوشی‌های ایرباد، دو میکروفون تعبیه شده که از قابلیت حذف صداهای مزاحم اطراف بهره می‌برند.

مایکروسافت اعلام کرده که سرفیس ایرباد این شرکت می‌تواند با یک بار شارژ، حدود ۸ ساعت انرژي را برای پخش مداوم موسیقی در خود ذخیره کند. کیس محافظ سرفیس ایرباد نیز قادر است دوبار این هندزفری را شارژ کند که در مجموع می‌تواند تقریبا ۲۴ ساعت به طور مداوم با این ایرباد کار کرد.

همانند دیگر محصولات مشابه، سرفیس ایرباد از ژست‌های حرکتی برای کنترل موسیقی نیز بهره می‌برد. رابین سیلر از مدیران ارشد مایکروسافت در این خصوص عنوان کرد: می‌توان با چند بار ضربه زدن به ایرباد، اپلیکیشن اسپاتیفای را اجرا و موسقی را اجرا کرد.

سرفیس ایرباد از مجموعه آفیس مایکروسافت نیز پشتیبانی می‌کند؛ برای مثال کاربر می‌تواند تنها با سوآیپ کردن بر روی محل تاچ این ایرباد، اسلایدهای فایل پاورپوینت را حرکت دهد و به صفحه بعد برود.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، سرفیس ایرباد از طراحی دایره‌ای شکل برخوردار است که به گفته مایکروسافت، این طراحی به دلیل کاهش وزن و همچنین ارگونومیک بودن محصول انتخاب شده و به راحتی در گوش جای می‌گیرد و در آن فیکس می‌شود. سرفیس ایرباد در کنار سرفیس هدفون جای می‌گیرد و به عنوان محصولات صوتی ردموندی‌ها به رقابت با نمونه‌های مشابه بازار خواهند پرداخت.

سرفیس ایرباد مایکروسافت معرفی شد، رقیبی جدید برای ایرپاد اپل

منبع: ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا