هواوی

هواوی از تلویزیون 4K هواوی ویژن رونمایی کرد

هواوی در جریان رخداد میت 30 علاوه بر اسمارت فون و ساعت هوشمند از تلویزیون 4K «هواوی ویژن» (Huawei Vision)  نیز رونمایی کرد. هواوی ویژن همانند تلویزیون‌های ویژن پرو و آنر ویژن به سیستم عامل انحصاری «هارمونی او اس» شرکت هواوی مجهز است.

ساعت هوشمند جی‌تی 2 هواوی با عمر باتری دو هفته‌ای رونمایی شد

هواوی برای شروع مدل‌های 65 و 75 اینچی را عرضه می‌کند و در آینده نزدیک قصد دارد هواوی ویژن را در سایزهای 85 و 55 اینچ نیز عرضه کند. هواوی ویژن به تکنولوژی «کوانتوم دات»، حاشیه از جنس فلز و باریک اطراف صفحه نمایش و یک دوربین پاپ آپ برای انجام ویدیو کنفرانس در قسمت بالایی تلویزیون مجهز شده است. بر روی تلویزیون هم سیستم عامل هارمونی او اس می‌تواند به عنوان یک هاب برای اتصال و هماهنگی وسایل هوشمند پشتیبانی کننده از پلتفرم HiLink عمل کند.

ضمنا با اینکه این تلویزیون از روزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند، اما هنوز مشخص نیست از فرمت دالبی ویژن و HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند یا خیر.

فرمت دالبی ویژن چیست؟

یکی از مشخصه‌های تلویزیون جدید هواوی، به‌کارگیری قابلیت‌های هوش مصنوعی در آن است که به قول هواوی این دستگاه بیشتر به یک اسپیکر هوشمند با صفحه نمایش بزرگ شبیه است. هواوی ویژن طبق ادعای شرکت از دستورات صوتی و تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند.

ضمنا یک حالت نمایش روی این تلویزیون از چشمان کودکان هنگام تماشا تلویزیون محافظت می‌کند. همچنین کنترل این تلویزیون به تاچ پد، پورت یو‌ اس بی C و میکروفون جهت دستورات صوتی مجهز است.

تلویزیون هواوی ویژن

هواوی از سیستم‌عامل جدید خود تحت عنوان Harmony OS رونمایی کرد

هواوی در این مراسم درباره قیمت و تاریخ عرضه این تلویزیون اطلاعاتی منتشر نکرد.

منبع: ورج

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا