رویدادهای خارجیموبایل

تاریخ معرفی گوشی وان‌پلاس 7T اعلام شد

شرکت وان پلاس امروز اعلام کرد سری گوشی‌های وان‌پلاس 7T در تاریخ 4 مهر در کشورهای هند و آفریقای شمالی معرفی می‌شود. انتظار می‌رود وان پلاس 7T در دو مدل و احتمالا یکی با نام «وان‌پلاس 7T» و دیگری با نام «وان پلاس 7T پرو» معرفی شود. پس این مراسم در روز چهارم مهر، شرکت قصد دارد یک مراسم جداگانه دیگر را هم  در شهر لندن برگزار کند که طبقه گفته شرکت محصولات بیشتری در این مراسم معرفی می‌شوند. تاریخ معرفی گوشی وان‌پلاس 7T در شهر لندن 18 مهر اعلام شده است.

گزارش تصویری اختصاصی آی تی ایران از نمایشگاه خودرو فرانکفورت

دعوتنامه این رخداد جزئیات قابل توجهی را درباره این مراسم ارائه نمی‌دهد و نمی‌توان گفت چه انتظاراتی از این مراسم می‌توانیم داشته باشیم. تنها احتمال ممکن اینکه نمایشگر 90هرتز که قبلا در وان‌پلاس 7 پرو استفاده شده بود، دوباره در وان‌پلاس 7T به‌کارگرفته خواهد شد. البته این احتمال هم وجود دارد که از این نمایشگر تنها در نسخه پرو استفاده شود. در کل باید تا زمان معرفی رسمی این گوشی منتظر بمانیم و خیلی به احتمالات و شایعات نپردازیم.

تاریخ مراسم معرفی وان‌پلاس 7T

ساعت هوشمند لنوو Carme با نمایشگر رنگی و بدنه ضدآب معرفی شد

اگر هم به شایعات علاقه دارید، بهتر است بدانید که در شایعات جدید آمده که وان‌پلاس 7T قرار است به اسنپدراگون 855+ و باتری 4000 میلی‌آمپری در نسخه پرو مجهز شود. نسخه عادی وان‌پلاس 7T هم با باتری 3700 میلی‌آمپری عرضه خواهد شد، البته احتمالا.

در حال حاضر هیچ اخبار و جزئیاتی راجع به قیمت و تاریخ عرضه این گوشی منتشر نشده است. تنها خبر فعلی اینکه در تاریخ 4 مهر شاهد معرفی گوشی وان‌پلاس 7T در هند و آفریقای شمالی خواهیم بود و 18 مهر هم تاریخ معرفی این دیوایس در شهر لندن است.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا