پوشیدنی هوشمند

ساعت هوشمند لنوو Carme با نمایشگر رنگی و بدنه ضدآب معرفی شد

شرکت چینی لنوو که اخیرا به بازار اسمارت‌واچ‌ها ورود کرده و توانسته با عرضه محصولاتی مقرون به‌‎‌صرفه، نگاه علاقمندان به گجت‌های پوشیدنی را به خود جلب کند به‌تازگی از ساعت هوشمند جدید خود تحت عنوان لنوو Carme پرده برداشت.

این ساعت از یک نمایشگر 1.3 اینچی رنگی مجهز به شیشه منحنی 2.5D بهره می‌برد که امکان مشاهده اطلاعات روی نمایشگر از زوایای مختلف را برای کاربر فراهم می‌کند. نمایشگر این ساعت قادر است پیام‌های هشداری را پس از دریافت پیام‌های متنی و یا تماس به نمایش درآورد.

لنوو Carme همانند دیگر مدل‌های قبلی این شرکت از قابلیت‌های ردیاب سلامتی همانند گام‌شمار، حسگر ضربان قلب و مانیتور وضعیت خواب بهره می‌برد. همچنین این ساعت، می‌تواند میزان فعالیت کاربر در ورزش‌های مختلف را ردیابی و آن‌ها را ثبت کند.

از دیگر ویژگی‌های لنوو Carme می‌توان به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوایی، زنگ هشدار، پیدا کردن گوشی مفقودشده کاربر و کرنومتر اشاره کرد. گفتنی است این اسمارت‌واچ از استاندارد IP68 برخوردار است که مقاومت بدنه آن را در برابر نفوذ آب تضمین می‌کند. بدین ترتیب، کاربران می‌توانند با خیال راحت از این ساعت در حین ورزش‌های آبی استفاده کنند.

باتری این ساعت از ظرفیت 200 میلی‌آمپری بهره می‌برد که طبق ادعای این شرکت قادر است با یک بار شارژ، تا 7 روز دستگاه را روشن نگه دارد. لنوو Carme از طریق ارتباط بلوتوث با گوشی‌های مجهز به پلتفرم‌های اندروید و iOS متصل خواهد شد.

محصول پوشیدنی جدید لنوو در دو رنگ سبز و آبی و با قیمت تقریبی 50 دلار روانه بازار خواهد شد.

ساعت هوشمند لنوو Carme با نمایشگر رنگی و بدنه ضدآب معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا