تکنولوژیموبایل

نمایشگر 120 هرتزی وان پلاس معرفی شد

پیت لاو، مدیرعامل وان پلاس بعد از نشستی که امروز در شهر شنزن چین در خصوص فناوری‌های مرتبط با نمایشگر محصولات هوشمند برگزار شد، جزییاتی را در خصوص فناوری جدید 120 هرتزی نمایشگرهای Fluid Display اعلام کرد.

اگرچه فعلا با قاطعیت نمی‌توان گفت که هر دو گوشی وان پلاس 8 و 8 پرو مجهز به نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی معرفی می‌شوند، اما همکاری میان وان پلاس با سامسونگ در زمینه ارتقای کیفیت نمایشگرهای مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند بر کسی پوشیده نیست و بی‌تردید، فناوری به‌کار رفته در نمایشگر پرچمداران این دو شرکت تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت.

با این حساب، می‌توان گفت که وان پلاس 8 مجهز به نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی عرضه خواهد شد و حتی قادر است تا حداکثر روشنایی 1000 نیتی و نرخ نمونه‌برداری تاچ 240 هرتزی را نیز ارائه دهد. از طرفی دیگر، نمایشگر جدید Fluid Display وان پلاس 8 از رنگ 8 بیتی و آخرین استانداردهای دقت رنگ را پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس پس از آنکه در سال 2019 از سه گوشی مجهز به نمایشگری با نرخ رفرش 90 هرتزی پرده برداشت، اکنون روی نرخ رفرش 120 هرتزی دست گذاشته و امیدوار است که بتواند با تعبیه این فناوری در اسمارت فون‌های جدید وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو، کاربران بیشتری را به خرید این اسمارت فون ترغیب کند.

طبق گفته تحلیلگران، یکی از مشخصه‌های بارز گوشی‌های هوشمند در سال 2020، استفاده از نمایشگرهایی با نرخ رفرش 120 هرتزی خواهد بود و وان پلاس نیز به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه شناخته می‌شود. از دیگر شرکت‌هایی که به این حزه ورود کرده‌اند، می‌توان به ریزر و ایسوس اشاره کرد که گوشی‌های گیمینگ خود را مجهز به این فناوری نمایشگر عرضه کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا