اپل

پخش زنده رویداد اپل ، ساعت پخش معرفی آیفون‌های جدید

به دنبال پخش زنده رویداد اپل هستید؟ میخواهید بدانید ساعت پخش معرفی آیفونهای جدید چند است ؟ امروز دهم سپتامبر و ۱۹ شهریور روزی است که بسیاری از طرفداران محصولات اپل انتظارش را می‌کشیدند.

انتظار می‌رود امشب از ساعت ۲۱:۳۰ این رویداد در سالن استیو جابز در اپل پارک برگزار شود.

سال گذشته در رویداد ماه سپتامبر اپل لاین جدیدی از آیفون‌های خود را معرفی کرد و در کنار آن از ساعت اپل سری چهار هم پرده برداشت.

امسال شایعات حاکی است که محصولات جدیدی معرفی خواهد شد از جمله آیفونهای ریدیزاین شده یا همان آیفون ۱۱ در کنار آیپد و مک بوک پرو جدید.

ساعت برگزاری رویداد اپل آیفون کی است؟

رویداد امشب اپل از ساعت ۱۰ صبح به وقت شرق آمریکا که مصادف با ۲۱:۳۰ شب تهران است برگزار می‌شود. اگر می‌خواهین این رویداد را فراموش نکنید میتوانید آن را از اینجا به تقویم خود اضافه کنید.

رویداد اپل را از کجا تماشا کنیم؟

راههای مختلفی برای تماشای رویداد اپل وجود دارد همچون همیشه یکی از آنها دیدن رویداد از طریق سایت Apple.com است.

امسال اما اپل مسیر تماشای این رویداد را کمی ساده‌تر هم کرده و آن دیدن پخش زنده رویداد اپل از طریق یوتیوب است. به همین دلیل دیگر داشتن مرورگر سافاری برای دیدن این رویداد ضرروی نیست و با توجه به سرعت پخش خوب یوتیوب میتوان این رویداد را به صورت زنده از آنجا تماشا کرد.

اپل چه چیزهایی معرفی خواهد کرد؟

رویداد سپتامبر اپل به طور سنتی پیرامون آیفون متمرکز است البته در کنار برخی محصولات دیگر مثل ساعت. در رویداد امشب انتظار می‌رود که شاهد آیفونهای جدید اپل باشیم که با احتمالا با عنوان آیفون ۱۱ معرفی خواهند شد. همچنین آی پد با صفحه نمایش بزرگتر هم احتمالا معرفی می‌شود.

احتمالا یک مک بوک پرو ریدیزاین شده با صفحه نمایش ۱۶ اینچی و یک ردیاب مبتنی بر هوش مصنوعی شبیه بلوتوث ترکر  تایل Tile هم در این رویداد رونمایی خواهند شد.

بعدا رویداد اپل را از کجا ببینیم ؟

اگر امشب فرصت دیدن پخش زنده رویداد اپل را ندارید میتوانید آن را هم روی سایت اپل، روی صفحه یوتیوب و یا در بخش پادکستهای ویدیویی تماشا کنید.

این مطلب را از دست ندهید: برنامه اپل برای آیفونهای ۲۰۲۱ چیست؟

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا