اپل

آخرین پیش‌بینی ها از آیفون 11 از تحلیل‌گر مشهور Ming Chi Kuo

در حالی که چند ساعتی تا آغاز رویداد اپل و یا بهتر بگوییم رویداد آیفون 11 باقی مانده تحلیل‌گر مشهور مینگ چی کو Ming Chi Kuo یک گزارش جدید منتشر کرده که جزییات جدیدی از آیفون 11 را در آن تشریح کرده است.

بر اساس این گزارش جدید آیفون 11 برخلاف آنچه پیش از این پیش‌بینی می‌شد از قلم اپل پشتیبانی نمی‌کند و به USB-C هم ارتقا پیدا نکرده است. بلکه دو مدل 5.8 اینچی و 6.5 اینچی آیفون 11  یک شارژر سریع در داخل باکس خود خواهند داشت.

بر همین اساسا  این تحلیل گر همچنین پشتیبانی از ویژگی شارژر دوگانه آیفون 11 را هم تکذیب کرده است چراکه به گفته او این امکان چالشهای زیادی را برای اپل به وجود می آورده و به همین دلیل اپل از آن صرف نظر کرده است.

شارژر دوگانه ویژگی است که به کمک آن قرار بود مثلا آیفون هم به صورت بی سیم شارژ شود و هم به صورت بی سیم بتواند دستگاه دیگری ( مانند موبایلی که از ویژگی شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می‌کند ) را شارژ کند.

خود این تحلیل گر قبلا پیش بینی کرده بود که آیفون 11 دارای باتری بزرگتری است که بتواند از شارژ بی سیم دوگانه پشتیبانی کند. اما ظاهرا اپل در اجرای این ویژگی به مشکل برخورده  است.

با این حال به گفته Kuo در داخل باکس آیفون 11 و 11 پلاس شارژر سریع 18 واتی قرار دارد. اما آیفون 6.1 اینچی XR همچنان با شارژر 5 واتی عرضه می‌شوند و تمام آیفونهایی که قرار است امروز معرفی شوند به گفته این تحلیل‌گر همچنان به درگاه لایتنینگ مجهزند و این یعنی فعلا خبری از USB-C روی آیفون نیست.

به گفته این تحلیل‌گر حاشیه بالایی یا ناچ در آیفون 11 تغییری نسبت به مدل قبلی ندارد اما مدلهای جدید با رنگ‌های جدید عرضه خواهند شد.همچنین پرچمداران جدید اپل به تکنولوژی Ultra wide band مجهزند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا