بازی

تصویر لو رفته احتمالی از پلی استیشن 5 در اینترنت

پس از گذشته چند روز از انتشار جزئیات کنسول پلی استیشن 5 توسط شرکت سونی، حالا برخی منابع اعلام کرده‌اند که طراحی این کنسول لو رفته و در شبکه‌های جتماعی و وبسایت‌ها منتشر شده است. پلی استیشن 5 قرار است سال آینده رسما معرفی و عرضه شود. طبق ادعی برخی از وبسایت‌ها، پتنتی که اخیرا توسط «یوشیرو اوتوری» مدیر فنی شرکت سونی به ثبت رسیده در اصل متعلق به یک کنسول گیمینگ است و به احتمال زیاد همان کنسول پلی استیشن 5 است.

اوتوری در گذشته با بخش سخت افزار پلی استیشن در شرکت سونی ارتباط زیادی داشت و در گذشته هم در طراحی پلی استیشن 4 این شرکت نقش قابل توجهی ایفا کرده بود. به همین دلیل ثبت این پتنت جدید توسط اوتوری باعث شده بسیاری این باور را داشته باشند که این تصاویر به پلی استیشن 5 تعلق دارند.

تصویر ثبت شده در این پتنت بیشتر به یک کامپیوتر گیمینگ شباهت دارد و این مسئله از آنجایی که در گزارشات رسمی اخیر صحبت‌های زیادی راجع به قدرت پردازشی کنسول جدید سونی شده بود، بسیار جالب است. این کنسول به خط‌های متعددی به منظور خروج گرما مجهز شده و طراحی آن به حرف V در زبان انگلیسی شباهت دارد که البته این V می‌تواند به عدد 5 یونانی اشاره داشته باشد که نشان دهنده پنجمین کنسول گیمینگ شرکت سونی است. ضمنا در جلوی این کنسول پورت‌های ورودی متعدد و درگاه ورود دیسک قرار داده شده است.

با این وجود هنوز به طور قطعی نمی‌توان تایید کرد که این تصاویر واقعا به کنسول جدید سونی تعلق دارند یا نه.

این مطلب را از دست ندهید : پلی استیشن ۵ اواسط 2020 می‌آید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا