تکنولوژیموبایل

گوشی نوبیا Z20 با دوربین سه‌گانه افقی و نمایشگر ثانویه معرفی شد

شرکت نوبیا که از برندهای زیرمجموعه ZTE محسوب می‌شود، ساعاتی پیش از جدیدترین گوشی خود به نام نوبیا Z20 رونمایی کرد.

اسمارت‌فونی که از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی همچون پردازنده جدید اسنپدراگون 855 پلاس بهره می‌برد و مدل پیشرفته آن نیز به رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی مجهز شده است.

در قسمت پشتی این گوشی، پنلی تعبیه شده که از آن به عنوان نمایشگر ثانویه یاد می‌شود. این صفحه نمایش می‌تواند به طور کاملا مستقل با نمایشگر اصلی گوشی کار کند. همچنین می‌توان از آن برای نمایش اطلاعات ضروری و نوتیفیکشن‌ها نیز استفاده کرد.

نوبیا Z20 به سیستم‌عامل اندروید 9 پای مجهز شده و نمایشگر آن نیز از ابعاد 6.42 اینچی امولد با رزولوشن فول‌ اچ‌دی پلاس برخوردار است. میزان حاشیه‌های اطراف نمایشگر در قسمت‌های بالایی و پایینی صفحه نمایش این گوشی، به حداقل رسیده است. در پنل جلویی، دوربین سلفی تعبیه نشده، در عوض کاربران می‌توانند با کمک نمایشگر ثانویه 5.1 اینچی اچ‌دی پلاس و دوربین سه‌گانه پشتی، تصاویر و ویدیوهای سلفی باکیفیتی را ثبت و ضبظ کنند.

و اما در خصوص مشخصات دوربین نوبیا Z20 باید گفت که این دوربین از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی IMX 585 سونی مجهز به قابلیت لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد و دو سنسور دیگر نیز به ترتیب 16 مگاپیکسلی اولتراواید و 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری هستند.

در کنار این دوربین، از دو فلش LED استفاده شده است. ناگفته نماند که دوربین نوبیا Z20 قادر به ضبط ویدیوهایی با رزولوشن 8K و البته با نرخ 15 فریم برثانیه است. در دل بدنه گوشی، از پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس استفاده شده و یک باتری 4000 میلی‌آمپری با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 27 واتی، انرژی روشن ماندن دستگاه را تامین می‌کند. رم این گوشی در دو مدل 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی آن در سه نسخه 128، 256 و 512 گیگابایتی قابل انتخاب است.

در دو قسمت کناری بدنه، شاهد بکارگیری دو حسگر اثرانگشت هستیم. نوبیا Z20 در رنگ‌های آبی، مشکی و نارنچی روانه بازار خواهد شد. قیمت مدل مجهز به رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برابر با 498 دلار، مدل مجهز به رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برابر با 525 و مدل مجهز به رم 8 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی برابر با 596 دلار تعیین شده است.

گوشی نوبیا Z20 با دوربین سه‌گانه افقی و نمایشگر ثانویه معرفی شد

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا