سامسونگ

نسخه پیشرفته گلکسی نوت، گلکسی نوت 10 پلاس نام دارد

از ماه‌ها قبل در خبرها آمده بود که نسخه پیشرفته سری گلکسی نوت امسال سامسونگ با نام گلکسی نوت 10 پرو عرضه خواهد شد اما امروز اطلاعاتی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این فبلت، تحت عنوان گلکسی نوت 10 پلاس عرضه می‌شود.

اخیرا تصاویری منتسب به این گوشی در فضای وب منتشر شده که نام گلکسی نوت 10 پلاس بر روی نمایشگر آن نقش بسته است. به این ترتیب، نام‌گذاری سری گلکسی نوت امسال سامسونگ همانند سری گلکسی اس این شرکت خواهد بود.

طبق آخرین گزارش‌ها، گلکسی نوت‌های جدید در سه مدل عرضه خواهند شد؛ مدل معمولی با نمایشگر 6.4 اینچی، مدل گلکسی نوت 10 پلاس با نمایشگر 6.7 اینچی و مدل 5G.

همانطور که در تصاویر زیر می‌بینید، دوربین سلفی گلکسی نوت‌های امسال در قسمت میانی نمایشگر جای گرفته و دوربین پشتی نیز با آرایشی عمودی در کنار هم جای گرفته‌اند.

به احتمال فراوان، سامسونگ در تاریخ 7 آگوست از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود رونمایی خواهد کرد. از جمله مشخصاتی که برای این گوشی انتظار می‌رود می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 855، حافظه رم 8 گیگابایتی، باتری 4500 میلی‌آمپری، نمایشگر Infinity-O، دوربینی با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری و پشتیبانی از فناوری شارژ وایرلس اشاره کرد.

نسخه پیشرفته گلکسی نوت،گلکسی نوت 10 پلاس نام دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا