سامسونگ

گلکسی نوت 10 در تاریخ 16 مردادماه رونمایی می‌شود

طبق آخرین گزارش‌ها‌، سامسونگ از محصول جدید خود موسوم به گلکسی نوت 10 در تاریخ 16 مرداد ماه در شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد.

اخیرا افرادی نزدیک به سامسونگ و مطلع از برنامه‌ها‌ی این شرکت اعلام کرده‌اند که مراسم معرفی گلکسی نوت 10 که از آن به عنوان رویداد Unpacked یاد می‌شود، همانند سال گذشته در مرکز بارکلیز بروکلین واقع در شهر نیویورک امریکا برگزار خواهد شد.

سامسونگ هنوز در این رابطه هیچ واکنشی نشان نداده اما کمتر از دو ماه تا تاریخ یادشده باقی مانده و باید دید که این ادعا تا چه حد به واقعیت نزدیک است.

اگرچه شاید فروش گلکسی نوت‌ها‌ی سامسونگ به پای مدلی‌ها‌ی خانواده گلکسی اس نرسد، اما  این  مدل‌ها‌ به دلیل برخورداری از ویژگی‌ها‌یی همچون نمایشگر بزرگ و قابلیت‌ها‌ی خاص قلم S Pen طرفداران خاص به خود را دارند.

طبق آخرین شنیده‌ها‌، گلکسی نوت 10 به نمایشگر 6.7 اینچی مجهز خواهد بود. البته برخی منابع خبری نیز از احتمال عرضه مدل کوچک‌تر این گوشی با نمایشگر 6.4 اینچی نیز خبر داده‌اند.

همانطور که می‌دانید میزان فروش گوشی‌ها‌ی هوشمند در طی یک سال اخیر، با افت محسوسی همراه بوده و دلیل آن نیز در نبود نوآوری‌ها‌ی جدید و در کنار آن، افزایش قیمتی‌ست که هرساله به مدل‌ها‌ی جدید اضافه می‌گردد.

البته سامسونگ امسال استفاده از فناوری ارتباطی 5G در نسل جدید گوشی‌ها‌ی هوشمند خود را در دستور کار قرار داده و طی چند هفته‌ها‌ی آتی نیز گوشی تاشوی خود موسوم به گلکسی فولد را روانه بازار کند. عرضه رسمی این گوشی به دلیل مشکلی که در نمایشگر آن گزارش شد، به تعویق افتاده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا