اپل

عرضه آیپاد تاچ جدید اپل مجهز به تراشه A10 و حافظه 256 گیگابایتی

اپل از عرضه نسل جدید آیپاد تاچ‌های این شرکت مجهز به قابلیت‌های جدیدی همچون پردازنده A10 Fusion، پشتیبانی از فناوری واقعیت افزوده و ویژگی Group Face Time خبر داد.

با این تغییرات، پخش‌کننده موسیقی قابل‌حمل اپل که از سال 2015 تغییری را به خود ندیده بود، با قابلیت‌های جدید به دست علاقمندان خواهد رسید.

یکی دیگر از ویژگی‌های آیپاد تاچ جدید، امکان خرید مدل مجهز به حافظه داخلی 256 گیگابایتی است که قطعا مورد استقبال علاقمندان به دنیای موسیقی قرار خواهد گرفت.

در طراحی مدل جدید آیپاد تاچ، تغییری ایجاد نشده و دکمه هوم و سایر بخش‌ها بدون تغییر سر جای خود باقی مانده‌اند. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به نمایشگر 4 اینچی رتینا، دوربینشتی 8 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 1.2 مگاپیکسلی اشاره کرد.

گفتنی است که این محصول از سرویس اشتراک بازی اپل موسوم به Apple Arcade نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اپل قیمت مدل 32 گیگابایتی این آیپاد تاچ را برابر با 199 دلار و قیمت مدل 128 گیگابایتی را برابر با 99 دلار تعیین کرده است. مدل مجهز به حافظه 256 گیگابایتی نیز با قیمت 399 دلار به فروش خواهد رفت.

آیپاد تاچ جدید در شش رنگ خاکستری، طلایی، نقره‌ای، صورتی، آبی و قرمز به دست خریداران خواهد رسید. برای درک بهتر قیمت این محصول باید گفت که هم‌اکنون آیفون 7 اپل در بازار با قیمت 499 دلار عرضه می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا