سامسونگ

خرید گلکسی فولد از فروشگاه‌های سامسونگ

سری اول پیش‌ ثبت‌نام گلکسی فولد به کسانی می‌رسد که قبلا رزرو کرده باشند.

گلکسی فولد

اگر هم‌اکنون می‌خواهید رزرو کنید، خبر بد اینکه فعلا ظرفیت تکمیل است. اما اگر رزرو کرده‌اید از تاریخ ۱۲ آوریل پیش ثبت‌نام شروع شده است. شاید فرصت رزرو زود هنگام را از دست داده باشید اما فرصت پیش‌خرید را همچنان دارید.

از امروز سایت سامسونگ برای پیش‌خرید گلکسی فولد باز می‌شود و می‌توانید آن را سفارش دهید. البته اگر در ایران زندگی می‌کنید احتمالا فعلا این امکان را ندارید و می‌توانید از دوستان خود که خارج از ایران هستند بخواهید این کار را انجام دهند.

اگر هم به پیش‌خرید خیلی معتقد نیستید می‌توانید تا ۲۶ آوریل صبر کنید. بیست‌وششم آوریل گلکسی فولد وارد برخی فروشگاه‌های منتخب می‌شود و می‌توانید این موبایل تاشو را از نزدیک ببینید و بخرید.

ما از این همه تقاضا و کمبود عرضه شوکه نشدیم، شما هم نشوید! سامسونگ قبلا هم اعلام کرده بود که منابع آن برای تولید انبوه همچین موبایلی محدود است، پس چاره‌ای جز صبر نیست.

سامسونگ رسما گلکسی فولد را رونمایی کرد

اگر به صفحه رسمی سامسونگ برای رزرو بروید متوجه می‌شوید که دیگر ظرفیت ندارد اما می‌توانید همچنان ایمیل خود را وارد کنید تا اگر ظرفیت خالی باز شد به شما پیغام بدهد.

صفحه رسمی سامسونگ برای رزرو

پس از رفتن به صفحه بالا روی گزینه providing your email کلیک کنید تا مشخصات شما را ثبت کند.

اگر هم موفق شوید تا رزرو را انجام دهید جایگاه شما را در صف انتظار نمایش می‌دهد. این موبایل از ۲۶ آوریل توسط AT&T و T-Mobile در آمریکا عرضه می‌شود و احتمالا کمی بیشتر از همیشه زمان می‌بیرد تا نمونه اولیه آن را در ایران ببینیم.

اگر هم دوست یا آشنایی دارید که به T-Mobile دسترسی دارد می‌توانید با رفتن به صفحه رسمی آن ببینید که گلکسی فولد را برای خرید موجود دارند یا خیر.

قیمت گلکسی فولد

قیمت گلکسی فولد اصلا ارزان نیست. این موبایل ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم دارد اما قیمت آن هم ۲ هزار دلار است. گلکسی فولد علاوه‌‌بر LTE مدلی هم دارد که از 5G پشتیبانی می‌کند که البته طبیعتا از مدل LTE آن گران‌تر است.

رنگ‌های گلکسی فولد

سامسونگ گلکسی فولد

گلکسی فولد سامسونگ با رنگ‌های Cosmo Black، Space Silver، Astro Blue و Martian Green تولید می‌شود. اما احتمال اینکه همه این رنگ‌ها موجود باشد کمی ضعیف است. پیش‌بینی می‌شود هر اپراتور رنگ‌های محدودی داشته باشد. بنابر این باید بعد از انتخاب رنگ کمی بگردید تا آن را پیدا کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا