نمایشگاه 2020 CES

موتورسیکلت الکتریکی هارلی دیویدسون

در جریان نمایشگاه CES 2019 علاوه بر اعلام قیمت نهایی اولین موتورسیکلت الکتریکی هارلی دیویدسون این شرکت از دو محصول مفهومی جدید شرکت هم رونمایی کرد: یک دوچرخه کوهستانی الکتریکی و همچنین یک اسکوتر الکتریکی صندلی دار.

نسخه مفهومی موتورسیکلت الکتریکی هارلی دیویدسون را می‌توان جذاب‌ترین سورپرایز این شرکت در نمایشگاه CES 2019 دانست.

این کانسپت در تصاویر بسیار زیبا به نظر می‌رسید. البته هفته گذشته این شرکت در جریان مراسم Winter X Games از نمونه‌های ابتدایی ساخته شده این موتورسیلکت رونمایی کرد و به افراد هم اجازه داده شد از نزدیک این محصول را تماشا کنند.

برخلاف دوچرخه‌های الکتریکی امروزی موتورسیکلت الکتریکی هارلی دیویدسون چهره جالبی دارد.

طراحی عالی هارلی برای این اسکوتر موجب شده افراد بتوانند به خوبی تفاوت این دستگاه را از دوچرخه‌های الکتریکی تشخیص دهند و با این کار به نظر می‌رسد هارلی دیویدسون می‌تواند خریداران زیادی را جذب این اسکوتر کند و البته سهم بزرگی از بازار اسکوترهای الکتریکی را در آینده نزدیک به خود اختصاص دهد.

اسکوتر الکتریکی هارلی دیویدسون در طرف دیگر می‌تواند با قیمت خیلی خوب و قابل قبولی عرضه شود.

امروزه اسکوترها در شکل‌ها و سایزهای مختلف در حال ورود به سیستم‌های حمل و نقل شهرهای مختلف دنیا هستند و اگر هارلی دیویدسون بتواند از این فرصت استفاده کند، در آینده نزدیک به یکی از قطب‌های اصلی تولید اسکوتر برقی در سراسر دنیا تبدیل خواهد شد.

این اسکوتر زیبا و دوست داشتنی است و استفاده از آن هم لذت بخش خواهد بود. البته امیدواریم قیمت آن خیلی کمتر از 30 هزار دلار باشد. شاید این محصول بهترین دستگاه ساخته شده در تاریخ هارلی دیویدسون نباشد اما مطمئنا می‌تواند عصر جدیدی را برای این شرکت رقم بزند.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. بازتاب: xo666
  2. بازتاب: astro pink lots
  3. بازتاب: bonanza178
  4. بازتاب: สมัคร yehyeh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا