تکنولوژیموبایل

سونی اکسپریا XZ4 وارد می‌شود!

شایعات به راه افتاده که سونی تصمیم دارد با یک پرچمدار تازه دوباره وارد بازار شود. مدتی بود است که خبری از سونی نمی‌رسد و پرچمدار قدرتمندی از این برند ندیده‌ایم. نمایندگی سونی در ایران هم فعالیت خاصی ندارد و عملا بازی را به رقبا واگذار کرده است. حالا این برند که برای خیلی‌ها محبوب است قصد دارد تا با یک پرچمدار قدرتمند وارد بازار شود. سونی معمولا هر از چند گاهی با یک گوشی وارد بازار می‌شود و یک موج رسانه‌ای خوب ایجاد می‌کند اما بعد برای مدتی تقریبا طولانی از همه خبرها محو می‌شود! این بار سونی با موبایل اکسپریا XZ4 تصمیم دارد این موج جدید را ایجاد کند. پیش از این سونی با مدل اکسپریا XZ Premium و دوربین این گوشی که توانایی فیلم‌برداری ۹۶۰ فریم در ثانیه داشت، توجه‌ها را به خود جلب کرد. مراسم رونمایی ایکس زد پرمیوم در دبی برگزار شد که آن را از نزدیک برای شما گزارش کردیم.

مطلب مرتبط: رونمایی سونی از Xperia XZ Premium

این بار هم سونی تصمیم دارد تا با دوربین کاربران را شگفت‌زده کند. گوشی اکسپریا XZ4 یک دوربین ۵۲ مگاپیکسلی دارد که انتظار می‌رود این موبایل را به موبایلی با بهترین دوربین دنیا تبدیل کند. دوربین اکسپریا XZ4 احتمالا سه گانه باشد و همه امکانات یک دوربین خوب را در خود جای دهد. در حال حاضر هوآوی میت ۲۰ پرو، هوآوی پی ۲۰ پرو و آیفون ۱۰ اس مکس سه موبایلی هستند که به ترتیب بهترین دوربین موبایل را دارند. حالا باید تا زمان رونمایی رسمی منتظر ماند و دید آیا سونی می‌تواند از هوآوی رتبه بالاتری کسب کند یا خیر.

قدرت سخت‌افزاری اکسپریا XZ4

آنطور که از شایعات برمی‌آید اکسپریا XZ4 نه تنها دوربین بسیار خوبی دارد بلکه از لحاظ سایر امکانات هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. انتظار می‌رود اکسپریا XZ4 یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری داشته باشد با جدیدترین و قوی‌ترین سخت‌افزارهای روز مثل ۶ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، اسنپ‌دراگون 855 SoC، اندروید نسخه ۹ و از نظر صفحه‌نمایش هم جای نگرانی نیست چون سونی استاد این قسمت ماجرا است و به خوبی می‌داند چگونه بهترین صفحه نمایش را بسازد اما از نظر اندازه شایعات حکایت از یک صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی با ۵۶۲ پیکسل در هر اینچ دارند.

از طريق
notebookcheck

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. بازتاب: Buy crystals in Toronto,
  2. بازتاب: shrooms sydney
  3. بازتاب: Watch hot xxx video

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا