موبایلنرم‌افزار

اپلیکیشن‌های پیشنهادی تیم The Verge

همانطور که می‌دانید The Verge یکی از معتبرترین رسانه‌های حوزه تکنولوژی است. این رسانه به تازگی بخشی را راه انداخته به نام WORKFLOW که اطلاعاتی را از The Verge به کاربران می‌دهد. این سری برنامه‌های ویدئوی در اواسط فصل دوم قرار دارد و در این مطلب به سراغ قسمت هفتم از فصل دوم رفته‌ایم.

نویسندگان، مدیران و کلا کارمندان The Verge چه اپلیکیشن‌هایی را پیشنهاد می‌دهند؟ این پیشنهادها را می‌توانید در ادامه ببینید و اگر خواستید آنها را نصب کنید.

HOPPER

این اپلیکیشن برای کسانی است که مسافرت زیاد می‌روند. این اپلیکیشن رایگان برای اندروید و آی‌اواس وجود دارد. با این اپلیکیشن می‌توانید ارزان‌ترین بلیت هواپیما را پیدا کنید. این اپلیکیشن در پیدا کردن پروازهای ارزان قیمت فوق‌العاده عمل می‌کند و قیمت‌های آن احتمالا شما را شگفت‌زده می‌کند.

GOOGLE PHOTOS

این اپلیکیشن بی‌نظیر گوگل برای تماشا و پشتیبان گیری از عکس‌ها است. با کمک گوگل فوتو شما می‌توانید از همه عکس‌هایی که با موبایل میگیرید یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا عکس شما برای همیشه امن بماند و با خراب شدن یا سرقت موبایل، عکس‌های شما در امان باشد. این اپلیکیشن به معمولا به صورت پیش‌فرض در موبایل‌های اندرویدی قرار دارد اما حتی برای آیفون هم نیازی نیست پولی پرداخت کنید.

HALIDE

اگر زیاد با موبایل عکس میگیرید معمولا اپلیکیشن‌های پیش‌فرض برای عکاسی سریع و نرمال کافی هستند. اما اگر چیزی فراتر از اپلیکیشن پیش‌فرض عکاسی می‌خواهید تا عکس‌های حرفه‌ای تر و راحت‌تری بگیرید می‌توانید از HALIDE استفاده کنید. همچنین این اپلیکیشن می‌تواند عکس‌ها را با فرمت RAW بگیرد که برای ویرایش بسیار مناسب است. البته دقت کنید که حجم عکس‌های RAW بسیار بیشتر از JPEG است.

SPLITWISE

این اپلیکیشن برای کسانی که هم خانه دارند بی‌نظیر است. با این اپلیکیشن می‌توانید به هم خانه خود بگویید مثلا چه مبلغی برای پول آب، برق، یا گاز پرداخت کرده‌اید. این اپلیکیشن بر اساس تعداد کسانی که به آن اضافه می‌کنید سهم هر کس را مشخص می‌کند و به راحتی می‌دانید که چقدر بدهکار یا طلبکار هستید. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم برای آی‌اواس رایگان است.

DARK SKY

این اپلیکیشن متخصص در زمینه آب‌وهوا است. اگر شما هر روز پیشبینی وضع آب‌وهوا را نگاه می‌کنید این اپلیکیشن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یکی از مهمترین ویژگی‌های این اپلیکیشن این است که به شما هشدار می‌دهد چه زمانی قرار است باران ببارد. مثلا می‌توانید آن را روی یک دقیقه تنظیم کنید تا همیشه یک دقیقه قبل بدانید که باران در راه است. همچنین می‌توانید از این اپلیکیشن بخواهید قبل از بیرون رفتن در صورت نیاز به شما یادآوری کند که چتر به همراه خود ببرید.

منبع
The Verge

نوشته های مشابه

‫422 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا