شبکه‌های اجتماعی

دیدن تصاویر اینستاگرام به صورت افقی

اینستاگرام این امکان را برای عده‌‌ای فعال کرد و دوباره آن را به حالت اول برگرداند

اینستاگرام بی سروصدا امکان دیدن تصاویر به صورت افقی ( فید افقی ) را برای برخی کاربران فعال کرد اما بعد آن را به حالت اول برگرداند.

تجربه دیدن تصاویر به صورت افقی یا ورق زدن صفحات یکی از مهمترین تغییرات در چهره اینستاگرام از زمان معرفی آن بود با این حال اینستاگرام می‌گوید این فقط یک تست بوده است.

اینستاگرام این امکان را در ماه اکتبر آزمایش کرد اما برخی رسانه‌ها تصور کردند عرضه آن را به طور عمومی از امروز آغاز کرده است

اینستاگرام در ابتدا اطلاعی در مورد این موضوع نداد اما حالا یک سخنگوی فیس‌بوک به ورج گفته است که این امکان ناشی از یک باگ و اشتباه بوده و قرار نیست برای همه کاربران فعال شود.

این سخنگوی فیس‌بوک از بابت این موضوع عذرخواهی کرده است.

آدام موسری نفر اول اینستاگرام در توییتر اعلام کرد که قرار بود این امکان برای تعداد محدودی تست شود اما ظاهرا از این ماجرا فراتر رفته است.

اینستاگرام افقی آدام موساری

برخی از کاربران گزارش دادند که با چینش جدید عکسهای اینستاگرام تصاویر را به صورت افقی می دیدند اما به نظر می‌رسد اینستاگرام این امکان را دوباره به حالت او ل بازگرداند.

چه ماجرای امروز اتفاقی باشد یا یک تست بزرگتر به نظر می رسد اینستاگرام روی موضوع دیدن اینستاگرام به صورت افقی جدی است.

احتمالا چندان طولی نخواهد کشید که شاهد عرضه این امکان برای همه کاربران این شبکه باشیم.

اینستاگرام اخیرا نیز امکانی را فراهم کرده بودکه کاربران بتوانند با ساخت لیست دوستان صمیمی استوری‌هایشان را فقط با هم به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام آی تی ایران itiran@

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا