ایرانتکنولوژیرویدادهای ایرانی

رویداد ویدئو کنفرانس لاجیتک در تهران

شرکت لاجیتک و نماینده ایرانی آن اسپیرو در مراسمی د رتهران تازه‌ترین محصولات این شرکت با تمرکز بر محصولات ویدیو کنفرانس را معرفی کردند.
لاجیتک که بر خلاف سایر شرکتهای خارجی به نظر نمی‌رسد قصد ترک ایران را داشته باشد از جمله نخستین شرکت‌هایی بود موفق به کسب مجوز اوفک برای کار در ایران شد.

لاجیتک در ایران
سهیل ترکان مدیرعامل شرکت اسپیرو در این مراسم با اشاره به اینکه لاجیتک بیش از 7 هزار کارمند و 30 دفتر در سراسر جهان دارد گفت. این شرکت در سال 2018 حدود 2.5 میلیارد دلار فروش داشته و از نظر عملکرد در بورس وضعیت بسیار خوبی دارد.
به گفته ترکان هم اکنون 50 درصد از 500 شرکت برتر جهان از ویدیوکنفرانس‌های لاجیتک استفاده می‌کنند بازاری که در خاورمیانه حدود 5 میلیارد دلار ارزش دارد و در ایران پتانسیل خوبی برای رشد دارد.

لاجیتک در ایران

کرایگ هیل مدیر ارشد لاجیتک که خودش هم از طریق ویدیوکنفرانس درجلسه حاضر بود هم گفت که سیستم‌های ویدیوکنفرانس مبتنی بر کلاد راه‌حل‌های بسیار مناسب و به صرفه‌ای در مقایسه با سیستم‌های قدیمی  ویدیوکنفرانس هستند. به عقیده او سرویس‌های ویدیو کنفرانس مبتنی بر کلاد از اپلیکیشن‌های مختلفی پشتیبانی می‌کنند و استفاده از آن‌ها راحت‌تر است و قیمت پایین‌تری دارند. این سیستم ها هم سرعت کار را بالا می برند و هم برای دورکاری بسیار مناسب‌اند.

لاجیتک در ایران

در این جلسه سها ترکان مدیر مارکتینگ لاجیتک نیز محصولات مختلف ویدیوکنفرانس این شرکت را معرفی کرد.
علی معیر از مدیران قدیمی ایرانی در بخش ویدیوکنفرانس لاجیتک هم از طریق ویدیوکنفرانس از سانفرنسیسکو در جلسه حضور یافت او سازنده چندین دوربین ویدیو کنفرانس در این شرکت بوده و از جمله یکی از محصولات به نام خودش نامگذاری شده است.

لاجیتک در ایران
علی معیر از طریق اسکایپ

چند محصول ویدئو کنفرانس

سیستم ویدیو کنفرانس Group که برای اتاق‌های متوسط و بزرگ است دارای زاویه دید 90 درجه، قابلیت زوم 10 برابری اچ دی، کیفیت تصویر 1080p با 30 فریم برثانیه ، دارای میکروفن اضافه و قابل استفاده برای گروه 6 تا 20 نفر است/.
سیستم ویدیو کنفرانس Meetup که برای اتاق‌های متوسط و کوچک است دارای زاویه دید 120 درجه، زوم 5 برابری ، کیفیت تصویر 4K ، قابلیت استفاده برای گروه 1 تا 8 نفره است.

لاجیتک در ایران

لاجیتک در ایران
سیستم ویدیو کنفرانس Connect برای اتاق‌های کوچک هم قابلیت پرتابل و دارای زاویه دید 90 درجه با قابلیت زوم 4 برابری و کیفیت تصویر 1080 است. این سیستم برای گروه‌های 2 تا 4 نفره مناسب است.
سیستم ویدیو کنفرانس BCC950 نیز برای اتاق‌های کوچک است و زاویه دید 78 درجه دارد. این سیستم برای گرو‌های 1 تا 3 نفر مناسب است.
شرکت اسپیرو و شرکت مادر آن فراسو در کنار این رویداد مجموعه‌ای از محصولات دیگر لاجیتک مانند ماوس و هدست و وب‌کم را هم معرفی کردند.

لاجیتک در ایران

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا