اپلتکنولوژی

برنامه اپل برای تعمیر رایگان صفحه نمایش آیفون ۱۰ اس

بخش عمده‌ای از جذابیت محصولات اپل خدمات پس از فروش آن است و این شرکت همواره نشان داده که برنامه‌های تعمیری رایگانی را برای سری محصولاتی که دچار مشکل باشند – البته در کشورهایی که اپل استور یا تعمیرکار تایید شده داشته باشد – در نظر می‌گیرد.
در تازه‌ترین برنامه اعلام شده برای تعمیر محصولات این شرکت اعلام کرده که برخی از مک‌بوک‌پرو‌های ۱۳ اینچی بدون تاچ بار این شرکت و همچنین برخی از گوشی‌های آیفون ۱۰ اس دچار مشکل هستند که صاحبان آن‌ها می‌توانند برای تعمیر آن‌ها به طور رایگان اقدام کنند. ایراد مک بوک پرو در هارد و ایراد آیفون ۱۰ اس در ماژول صفحه نمایش آن است.
در مورد مک بوک پرو این شرکت گفته است که تعداد محدودی از کامپیوترهای مک بوک پرو ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت بدون تاچ بار که بین ژوئن ۲۰۱۷ و ژوئن ۲۰۱۸ فروخته شده‌اند دچار مشکل در هارد دیسک هستند که ممکن است باعث حذف اطلاعات کاربر شود. اپل این مدل‌ها را به طور رایگان تعمیر می‌کند و بهتر است اگر شما هم کامپیوترتان از این سری است زودتر آن را چک کنید. مراجعه به صفحه سرویس اپل در مورد این کامپیوتر به دارندگان دستگاه‌ها نشان می‌دهد آیا دستگاه آنها شامل این برنامه تعمیری می‌شود یا خیر. مک بوک پروهای دارای تاچ بار و مک بوک‌های قدیمی‌تر شامل این برنامه تعمیر نمی‌شوند. با مراجعه به صفحه تعمیر این دستگاه در سایت اپل می‌توانید متوجه شوید آیا دستگاه شما دارای این مشکل هست و امکان تعویض قطعه برای آن وجود دارد یا نه.

مرتبط: تعمیرکاران متفرقه با کامپیوترهای اپل خداحافظی کنند؟
اما همزمان اپل برنامه تعمیری را نیز برای آیفون ۱۰ اعلام کرده است که بر اساس آن برخی از این مدل گوشی‌ها دچار مشکل تاچ صفحه نمایش هستند که این به دلیل ایراد در ماژول صفحه نمایش است. اگر گوشی شما دچار مشکلات مقطعی یا دائم در تاچ صفحه نمایش است می‌توانید به اپل استور یا تعمیرکاران معتبر که در سایت اپل  برای هر منطقه و کشور مشخص شده‌اند مراجعه کنید. اپل یا تعمیرکاران معتبر صفحه نمایش شما را به طور رایگان تعویض خواهند کرد اگر اشکال دیگری روی دستگاه شما وجود داشته باشد هم با گرفتن هزینه آن رفع خواهد شد.
اپل همچنین گفته اگر شما برای چنین اشکالی صفحه نمایش آیفون ۱۰ یا ۱۰ اس خود را تعویض کرده باشید می‌توانید پول آن را از اپل پس بگیرید.

صفحه برنامه تعمیرمک بوک پرو ۱۳ اینچ اپل 

صفحه برنامه تعمیر آیفون ۱۰ اس 

منبع: د ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا