تکنولوژی

بسط سیطره دسترسی به دستیار هوشمند گوگل

گوگل طی مراسمی که اخیرا برگزار کرده، تعدادی سخت افزار و نرم افزار جدید معرفی کرده، که از میان آنها می‌توان به گوشی Pixel 3 و   Home Hub و اضافه شدن دستیار هوشمند اختصاصی Google Assistant به آنها می‌توان اشاره کرد.

از میان قابلیت‌های جدیدی که برای موبایل عرضه شده، می‌توان به دسترسی سریع‌تر به دستیار هوشمند بدون نیاز به باز کردن قفل دستگاه اشاره کرد. قابلیت جدید دیگری که معرفی شده، « Visual Overview» یا مشاهده خلاصه فعالیت‌های روزانه است. این قابلیت، با بالا کشیدن صفحه بعد از اعلام دستور «Hey,Google» فعال شده و خلاصه‌ای از جدیدترین تغییرات در بخش Notes یا یادداشت‌ها، تاریخ مناسب‌ها  و یادآورهای مهم را نشان می‌دهد.

قابلیت‌های جدیدی نیز برای  صفحات نمایش هوشمند مجهز به دستیار هوشمند گوگل مانند JBL Link View و Lenovo Smart Display معرفی شده و این دستگاه‌ها از این بعد می‌توانند به گروه بلندگوهای هوشمند و سیستم‌های صوتی موجود در یک مکان اضافه شوند.

پنج محصول جدید گوگل در رویداد پیکسل

در برنامه Google Home نیز قابلیت جدیدی اضافه شده که کاربر می‌تواند از طریق دستگاه‌های صفحه نمایش هوشمند، به اطلاعات سلامتی خود مانند میزان استفاده از صفحات دیجیتالی، دسترسی داشته باشد.

صفحه نمایش‌های هوشمند، شاخه نوینی از تکنولوژی محسوب می‌شوند و تمامی قابلیت‌های جدید معرفی شده در راستای راحت‌تر کردن دسترسی به دستیار هوشمند گوگل، از طریق این دستگاه‌هاست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا