تکنولوژی

کولینان؛ لوکس‌ترین شاسی بلند جهان

نام نویسنده: آی‌تی‌ایران

رولز رویس مدت‌ها است که از نام یک کمپانی خودرو ساز فراتر رفته و نام این برند امروزه به عنوان یک صفت در زبان انگلیسی استفاده می‌شود به معنی فراتر از عالی است! این صفت به این سادگی‌ها هم به دست نیامده است و کیفیت بی‌نظیر و توجه به همه جزئیات باعث شده تا نام رولز رویس انسان را بلافاصله به یاد یک زندگی اشرافی و تمام و کمال بی‌اندازد.

رولز رویی لولنان

 

رولز رویس کولینان

از سوی دیگر هم طرفداران خودروهای شاسی بلند (SUV) این روزها در همه دنیا زیاد شده‌اند و کمپانی‌های لوکس هم به سمت ساخت خودروهای شاسی بلند روی آورده‌اند. پیش از این لامبورگینی را دیدیم که با مدل اوروس همه را شگفت‌زده کرد و حالا نوبت به لوکس‌ترین خودرو ساز دنیا رسیده تا شانس خود را برای این بازار امتحان کند.

از نظر طراحی داخلی و خارجی هیچ نظری نمی‌توان درباره Cullinan داد و فقط باید آن را تحسین کرد. توجه به تک تک جزئیات در این خودرو همه صاحب نظران را به وجد آورده است. اما موضوع اصلی این است که رولز رویسی که هرگز تجربه ساخته خودروی 2 دیفرانسیل را نداشته چقدر می‌تواند موفق باشد؟

برای پاسخ به این سوال حتما ویدئوی پایین را ببینید تا متوجه شوید رولز رویس کولینان چگونه در هوای برفی و در صحراهای دبی می‌تازد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا