تکنولوژی

تازه‌های مایکروسافت در رویداد سرفیس

مایکروسافت بامداد امروز مجموعه‌ای از محصولات سخت‌افزاری جدیدش را معرفی کرد که در بین آنها هم لپ‌تاپ و هم هدفون هم دیده می‌شود. در ادامه نگاهی داریم به محصولات مایکروسافت. همانطور که قبلا هم گفتیم از این رویداد چیز چندانی به بیرون درز نکرده بود و محصولات همه تازه بودند. پیش از رویداد چه انتظاری داشتیم؟

سرفیس هدفون

سرفیس هدفون تقریبا شبیه همه هدفونهای دیگر است اما از خصوصیات سرفیسی برخودار است مثلا داشتن سرفیس دایال روی هدفون که به وسیله آن می‌توانید به طور فیزیکی شدت صدا را بالا و پایین ببرید یا میزان اثر کنسل نویز هدفون را کم و زیاد کنید. 

این هدفون همچنین مجهز به کورتاناست ضمن اینکه برخی ویژگی‌های هوشمند را دارد مثلا در هنگامی که از گوش برداشته می‌شود به طور خودکار  پخش موسیقی متوقف میشود.

سرفیس هدفون

این هدفون از طریق پورت USB-C شارژ می شود و هرچند به صورت بلوتوث به تلفن متصل می‌شود اما دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال با کابل به پخش کننده هم هست. جزییات کامل سرفیس هدفون مایکروسافت را اینجا ببینید.

سرفیس پرو 6

اولین نکته‌ای که درباره سرفیس پرو 6 انسان را هیجان‌زده می‌کند رنگ مشکی مات آن است. سرفیس پرو شاید موفق‌ترین عضو در این خانواده خوش نام باشد که تقریبا شش سال از تولد اولین نسخه آن می‌گذرد.

سرفیس پرو 6

قیمت سرفیس پرو 6 از 899 دلار شروع می‌شود و از بیست‌وچهارم مهر (شانزدهم اکتبر) وارد بازار خواهد شد. این دستگاه فوق‌العاده از یک پردازنده اینتل نسل هشتم بهره می‌برد که سرعت بسیار بالا و مصرف بسیار پایینی دارد. گفته می‌شود سرفیس پرو 6 می‌تواند تمام روز بدون نیاز به شارژ روشن بماند. این نسخه جدید صفحه‌نمایشی 12.3 اینچی با قابلیت لمسی دارد و همچنین یک ترابایت فضای ذخیره سازی در آن تعبیه شده است. جزییات سرفیس پرو 6 را اینجا ببینید.

سرفیس استودیو 2

دو سال قبل وقتی مایکروسافت کامپیوتر سرفیس استودیو (Surface Studio) را معرفی کرد تقریبا همه نگاه‌ها را خیره کرد. یک دستگاه همه کاره (All in One) که علاوه بر سرعت از دیزاین فوق‌العاد‌ه‌ای برای کارهای حرفه‌ای مثل طراحی و نقشه کشی ایده‌آل بود. حالا مایکروسافت در رویداد نیویورک خود که نخستین ساعات امروز برگزار شد نسل دوم این دستگاه را به نام سرفیس استودیو ۲ (Surface Studio 2) عرضه کرده است. این کامپیوتر همانند نسل قبلی  خود ۲۸ اینچی است اما مایکروسافت با بهبودهای قابل توجهی در صفحه نمایش و تجهیزات داخل آن را به سریعترین سرفیس جهان تبدیل کرده است. جزییات سرفیس استودیو 2 مایکروسافت را اینجا ببینید

سرفیس استودیو 2

به روزرسانی جدید ویندوز

شرکت مایکروسافت صبح امروز در جریان رویداد سرفیس خود اعلام کرد که آپدیت اکتبر ویندوز 10 از امروز آماده دانلود است. این ششمین آپدین بزرگ ویندوز محسوب می‌شود. در گذشته آپدیت‌های نوامبر، Anniversary، Creators، پاییزی، آپریل 2018 برای کاربران منتشر شده بود. 

حال جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل محبوب بی‌نظیر مایکروسافت با یک سری ویژگی‌های جدید از جمله تم تیره برای فایرفاکس، کلیپ‌بورد متصل به کلود و … برای کاربران سراسر دنیا منتشر شده است. جزییات بیشتر درباره به روزرسانی جدید ویندوز را اینجا بخوانید.

سرفیس لپ‌تاپ 2

مایکروسافت سال گذشته اولین نسل از سرفیس لپ‌تاپ‌ها را معرفی کرد. این کمپانی با این محصول بیشتر دانشجویان را هدف قرار داد. سرفیس لپ‌تاپ به خاطر وزن کم به سادگی قابل حمل و نقل است و این موضوع برای دانشجویان که همیشه لپ‌تاپ به همراه دارند بسیار مهم است. از طرفی هم به دلیل قدرت پردازشی بالا و استفاده از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل سایر گروه‌ها را هم به سمت خود جذب کرد و به یک لپ‌تاپ کامل تبدیل شد. سرفیس لپ‌تاپ 2 تا 85 درصد سریع‌تر از سرفیس لپ‌تاپ 1 است. جزییات بیشتر درباره سرفیس لپ‌تاپ 2 را اینجا بخوانید.

سرفیس لپ تاپ 2

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا