تکنولوژی

آیفون XC با رنگ‌های متنوع رونمایی می‌شود

در چند هفته اخیر بحث و صحبت‌های زیادی راجع به آیفون «10 اس» اپل در رخداد 12 سپتامبر مطرح شده اما آیفون 6.1 اینچی ال‌سی‌دی که با قیمت ارزان‌تری معرفی می‌شود چطور؟ با اینکه این مدل آیفون احتمالی تا امروز خیلی مورد توجه قرار نگرفته بود و تصاویر زیادی از آن منشتر نشده بود، امروز یک فاش کننده معروف تصاویری را منتشر کرده که ادعا می‌کند به نسخه آزمایشی آیفون ارزان‌قیمت اپل تعلق دارند و احتمالا نام آن هم آیفون «10 سی» (XC) خواهد بود. طراحی اصلی این گوشی خیلی جدید و شگفت‌انگیز نیست چرا که گلس پشتی و دوربین اصلی تکی را در تصاویری که در گذشته منتشر شده بود هم دیده بودیم. با این حال این تصاویر جدید لو رفته رنگ‌های متعددی را برای این آیفون نشان می‌دهند که از جمله آنها می‌توان به سفید، اسپیس گری، رز گلد و قرمز اشاره کرد. البته باید امیدوار بود این تصاویر حقیقت داشته باشند.

ضمنا در برخی از کدهای آی‌اواس 12 هم پشتیبانی این آیفون از دو سیم‌کارت دیده شده که ادعاهای چند ماه پیش را درباره اینکه یکی از آیفون‌های 2018 از 2 سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند تایید می‌کند. البته این احتمال هم وجود دارد نسخه دو سیم‌کارتی آیفون برای بازار کشورهای چین و هند طراحی شده باشد.

البته بهتر است 100 درصد به این تصاویر اعتماد نکنیم چراکه ممکن است برخی از این رنگ‌ها که در تصاویر بالا دیدیم در مراسم چند روز آینده اپل معرفی نشود. برای مثال اگر به یاد داشته باشید اپل، آیفون 10 گلد را هم طراحی کرده بود که هیچوقت وارد بازار نشد. نکته قابل تامل دیگر اینکه این آیفون به یک سری ویژگی‌ها مجهز است که در شایعات گذشته به آیفون‌های گران‌قیمت اپل نسبت داده شده بودند و به همین دلیل خیلی نمی‌توان اطمینان داشت که این تصاویر و ویژگی‌های متعلق به آن صحت داشته باشند. در کل بهترین راه این است تا رخداد اپل که تا چند روز آینده برگزار می‌شود منتظر بمانیم.

منبع: engadget

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا