تکنولوژی

تاریخ رونمایی هوآوی «میت 20» اعلام شد

شرکت هوآوی طی یک پست در اکانت رسمی توییتر خود اعلام کرد پرچمدار جدید این شرکت یعنی «میت 20» به همراه چیپ جدید کایرین 980 در تاریخ 24 مهر ماه در  لندن رونمایی خواهد شد. هوآوی چند روز پیش در جریان رخداد ایفا در برلین اعلام کرده بود پردازنده کایرین 980 در مقایسه با رقبای اصلی خود از جمله اسنپدراگون 845 شرکت کوالکام سرعت بهتر و عملکرد سریع‌تری خواهد داشت. البته این ادعا هنوز در عمل اثبات نشده‌اند.

هوآوی هم مانند سامسونگ دو پرچمدار معرفی می‌کند: سری «پی» و سری «میت». سری میت این شرکت عموما از لحاظ سایز بزرگتر هستند اما هردو سری از لحاظ فنی همواره به بالاترین قطعات بازار مجهز می‌شوند.

بر اساس شایعات و تصاویر و اخبار لورفته اخیر، می‌توان انتظار داشت میت 20 با نمایشگر 6.3 اینچی آمولد، باتری 4200 میلی‌آمپری، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین پشتیبانی از شارژر وایرلس عرضه شود. از آنجایی که پی 20 3 دوربین اصلی داشت، انتظار می‌رود میت 20 هم از این رویه الگوبرداری کرده باشد. ضمنا احتمال می‌رود میت 20 با سیستم‌عامل اندروید نسخه «پای» عرضه شود.

علاوه بر این، احتمال می‌رود میت 20 در نسخه‌های مختلف رونمایی شود. برای مثال میت 20 پرو با نمایشگر 6.9 اینچی هم دور از انتظار نیست.

هوآوی میت 20 قرار است سه شنبه 24 مهر امسال در لندن معرفی شود.

مبنع: mashable

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا