تکنولوژی

معرفی 10 گجت تکنولوژیک برای سگ‌ها

محصولات هوشمند، زندگی را آسان‌تر می کنند. مثلا الکسای آمازون می‌تواند هنگام آشپزی به شما کمک کند یا گوگل هوم برای برنامه ریزی کارهای روتین روزانه کارامد باشد. اما چرا نباید بتوانیم از تکنولوژِی برای خوشحال‌تر کردن دوستان پشمالوی خانگی خود استفاده کنیم؟

محصولات تکنولوژیک متنوعی در این زمینه طراحی شده‌اند که می‌توانند علاوه بر زندگی افراد صاحب حیوانات خانگی، زندگی خود حیوان را نیز لذت بخش‌تر و ساده‌تر کنند. از ماشین بازی با سگ گرفته تا دستگاه جی‌پی‌اس، در ادامه می‌خواهیم بهترین محصولات طراحی شده برای سگ‌های دلبندتان را معرفی کنیم.

  1. دوربینی دو طرفه برای تعامل صمیمانه با حیوان

اگر زمان زیادی را سر کار هستید و سگ شما دچار مشکل اضطراب جدایی شده، می‌توانید از دوربین نظارتی PetChatz  استفاده کنید. این دوربین به راحتی به دیوار متصل می‌شود و هیچ گوشه‌ای ندارد که بخواهید نگران جویده شدن آن توسط سگتان باشید. این محصول دوربین  دو طرفه‌ای دارد که شما و سگتان در هر طرف قادر خواهید بود یکدیگر را ببینید و در طول زمان جدایی با یکدیگر ارتباط صوتی و تصویری برقرار کنید. از طریق این دستگاه همچنین می‌توانید برای سگتان، تشویقی بیندازید، از سیستم آرموگرافی برای آرام کردنش استفاده کنید و یا بازی‌هایی را نیز با آن انجام دهید. دستگاه PetChatz ، 380 دلار قیمت دارد.

  1. فیت بیت سگ‌ها با جی‌پی‌اس

این محصول بیشتر از یک ردیاب ورزشی، یک قلاده هوشمند سگ محسوب می شود.  با این قلاده  می‌توانید از طریق جی‌پی‌اس، وای‌فای و بلوتوث، فعالیت‌ها و مکان سگتان را دنبال کنید. در این دستگاه همچنین می‌توانید اطلاعات پزشکی حیوان خانگی را وارد کرده و در موعدهای مقرر مربوط به رسیدگی‌های دامپزشکی، نوتیفیکیشن دریافت کنید. این قلاده همچنین با یک برنامه، اتصال پیدا کرده و از طریق یو‌اس‌بی شارژ می‌شود. قیمت این محصول 130 دلار است.

3-دستگاه بازی خودکار سگ

این محصول جالب می‌تواند ساعت‌ها سگ شما را مشغول نگه دارد و شما نیز می‌توانید برای بازی با حیوانتان، دست خود را خسته نکنید. تنها کیفیست به سگ خود آموزش دهید که چگونه یک توپ تنیس را در داخل دستگاه iFetch Too قرار داده و به صورت اتوماتیک با آن بازی کند. نسخه کوچکتری از این محصول نیز وجود دارد که برای سگ‌های نژاد کوچک‌تر است. باتری داخل این دستگاه قابل شارژ و قیمت آن معادل 200 دلار است.

4-عکاسی ساده‌تر با حیوان خانگی

حیوانات خانگی معمولا علاقه زیادی به عکس گرفتن ندارند. گجت The Original Dog Selfie Stick به شما کمک می‌کند که با جلب توجه حیوان، عکس‌های جالب‌تری از وی بیندازید. این گیره ، به بالای گوشی هوشمند متصل شده که می‌توان یک توپ تنیس را به کمک آن نگه داشت. The Original Dog Selfie Stick ، تنها 10 دلار قیمت دارد.

5- ظرف غذای قابل برنامه ریزی

 یک ظرف غذای اتوماتیک می‌تواند بهترین راه حل غذا رسانی به حیوان خانگی در شب‌هایی باشد که صاحب حیوان تا دیروقت کار می‌کند. این دستگاه همچنین برای افرادی که می‌خواهند روند غذا دهی به حیوان از برنامه خاصی پیروی کند نیز مناسب است. با استفاده از این دستگاه می‌توانید برنامه غذا دهی تا سه بار در روز با میزان از پیش تعیین شده را برنامه ریزی کنید. این دستگاه از غذا در برابر رطوبت و یا دستبرد حیوان خانگی محافظت می‌کند. همچنین کارکرد ساده‌ای داشته و به راحتی نیز تمیز می‌شود. قیمت این دستگاه که Aspen Pet Lebistro Food Dispenser نام دارد، 48 دلار است.

6- رد یابی راحت تر حیوان

احتمالا با Tile Tracker آشنایی دارید. Tile Tracker یکی وسیله هوشمند است که به جا کلیدی متصل شده و می‌توان با کمک آن هر چیز گمشده از کلیدها تا کیف پول گرفته را پیدا کرد. Tile Sport نیز مشابه همین محصول است و به قلاده سگ متصل می شود و در صورت گم شدن حیوان، می‌توان آن را به راحتی ردیابی کرد. این قطعه، ضد آب است و می‌تواند صدای بلند تولید کرده و حیوان شما را تا فاصله 200 پا رد یابی کند. حتی اگر حیوان خارج از محوده دسترسی این دستگاه رفته باشد، کاربران دیگری هستند که به آنها  Tile Commnity می‌گویند و می‌توانند در پیدا کردن سگ شما کمک کنند. قیمت Tile Sport، 25 دلار است.

7- حمام تمیز و بی دردسر

حمام کردن معمولا از سخت‌ترین کارهای نگه داری حیوانات خانگی است. اما شرکت Bissell تلاش کرده با تولید محصولی مشابه تکنولوژی دستگاه‌های فرش شور، کار بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی را راحت‌تر کند. این دستگاه با مصرف بسیار کم آب، قادر است در حمام هر نژادی از سگ( اعم از مو بلند و مو کوتاه) کارایی داشته باشد. این دستگاه صدایی شبیه جاروبرقی دارد که اغلب سگ‌ها این صدا را دوست دارند. قیمت Bissell BarkBath Portable Dog Bath System، 130 دلار است.

8- تشک خنک کننده برای روزهای گرم تابستان

برخلاف تشک‌های نرم مخصوص حیوانات که برای نگه داری حرارت طراحی شده‌اند، این تشک از آب پر شده و می‌تواند حرارت را جذب کند. آب به صورت عادی، حرارت را جذب می‌کند و می‌تواند مکان خنکی را برای استراحت حیوان ایجاد کند. این محصول Bed K&H Pet Cool نام داشته و 39 دلار قیمت دارد.

9- قلاده‌ای برای دیده شدن سگ در تاریکی

اگر سگ شما علاقه دارد در طول شب در بیرون از خانه باشد و یا در مکان‌های تاریک و کم نور از شما دور شود، با این قلاده می‌توانید او را دنبال کرده و به راحتی پیدا کنید. به علاوه، به رانندگان خودروها نیز کمک می‌کند حیوان را دیده و مانع از بروز تصادف و حادثه می‌شود. این قلاده با یواس‌بی شارژ شود و می‌تواند تا 5 ساعت مداوم نور تولید کنند. میزان و مدل تابش نور نیز قابل تغییر است. قلاده Illumiseen LED Dog Collar با قیمت 19 دلار عرضه می‌شود.

10-کنترل بیشتر حرکات ناگهانی سگ‌ها  

این افسار برای سگ‌هایی که معمولا صاحبان خود را می‌کِشند، بسیار مناسب است. این وسیله، اختراع جالبی است که نگه داری و حفاظت از سگ‌ها، مخصوصا سگ‌های نژاد بزرگ و سنگین وزن را آسان‌تر کرده و می‌تواند کنترل حرکت سگ‌ها را نیز بیشتر کند. قیمت این وسیله که Lead Mate نام دارد، تنها 10 دلار است.

منبع: usatoday

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا