تکنولوژی

احتمال تقلبی بودن رندرهای ال‌جی «V40»

اخیرا رندرهایی توسط یک فاش کننده معرف منتشر شد که ادعا می‌‌کند به اسمارت‌فون ال‌جی V40 تعلق دارند. تصاویر منتشر شده به‌نظر همان چیزی بودند که در شایعات گذشته هم به آنها اشاره شده بود. اما این ادعا پس از توجه به جزئیات کمی مشکوک به نظر می‌رسد و نمی‌توان با اطمینان گفت این رندرها واقعا به V40 تعلق دارند.قسمت جلو و پشتی گوشی در تصاویر تقریبا همان چیزی هستند که انتظار داشتیم ببینیم اما تصاویری که از بغل گوشی گرفته شده‌اند خیلی با قسمت پشتی دستگاه همخوانی ندارند.

در تصویری که در پایین مشاده می‌کنید، V40 به 3 دوربین افقی در پشت مجهز است که در شایعات قبلی هم بارها به این موضوع اشاره شده بود.

اما رندری که از بغل  گوشی گرفته شده، برآمدگی قسمت دوربین‌های پشتی گوشی را به حالت عمودی نشان می‌دهد در حالی که در تصاویر بالا دوربین‌های پشتی به صورت افقی دیده می‌شوند. ضمنا این تصاویر را با توجه به خمیدگی کمتر قسمت پشتی دستگاه می‌توان بیشتر به ال‌جی «جی 7» نسبت داد.

علاوه بر این در گوشی های V30 و V35 خطوط آنتن در قسمت بالایی دستگاه دیده می‌شوند که در این رندرهای خبری از این خطوط نیست. همچنین V30 و V35 تنها 2 دکمه در کناره‌ها دارند که در مقایسه با جی 7 این دکمه‌ها کمی بالاتر قرار گرفته اند اما در رندرهای منتشر شده 3 دکمه در کناره بدنه دیده می‌شود.

حال این احتمال وجود دارد رندرهایی که از پشت و جلوی این گوشی منتشر شده‌اند حقیقت داشته باشند و رندرهایی که از کناره دستگاه دیدیم در حقیققت از یک گوشی دیگر کپی شده باشند. الجی V40 احتمالا در جریان رخداد IFA 2018 که از 9 شهریور آغاز می‌شود معرفی خواهد شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا