تکنولوژی

نگاهی به ال‌جی V30

شرکت ال‌جی از گوشی V30، پرچم دار سری V خودرونمایی کرد. این گوشی که طرفداران منتظر رونمایی آن بودند جدیدترین مدل سری V ال‌جی محسوب می‌شود. گوشی جدید ال‌جی V30 قدرت سریV ال‌جی را افزایش داده و با در اختیار گذاشتن ویژگی‌های چندرسانه‌ای، تجربه‌ای کاملا متفاوت در اختیار شما می‌گذارد. گوشی V30 با چند قابلیت ویژه برای راحت‌تر شدن کار شما آمده است. امکاناتی مثل اولین دوربین با میزان گشودگی لنز F 1.6، لنز بسیار شفاف Crystal Clear دوربین دوگانه، حالت Cine Video برای ساختن محتواهایی با کیفیت سینمایی، FullVision OLED بسیار باریک و سبک و باطراحی ساده‌، صدای بسیار پیشرفته و حرفه‌ای با Hi-Fi Quad DAC ، تنظیم خروجی صدا تیون شده توسط B&O PLAY و سیستم تشخیص صدا.

لنز بسیار شفاف و Cine Video

گوشی ال‌جی V30 از قابلیت‌های ویدئویی قدرتمندی بهره می‌برد که آن را به یک گوشی پیشرفته‌ در زمینه تصویربرداری با گوشی‌های هوشمند تبدیل می‌کند. دوربین دوگانه این گوشی مجهز به لنز F1.6 با لنز شیشه‌ای است که باعث می‌شود تصویری شفاف‌تر و با رنگ‌های متنوع‌تری شاهد باشیم. حالت Cine Video به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ آموزشی در زمینه تصویربرداری بتوانند تصاویری شبیه فیلم‌های سینمایی ضبط کنند. دوربین اصلی در پشت گوشی V30 با دیافراگم F1.6 باعث می‌شود دوربین نور بیشتری دریافت کرده و تصاویر باکیفیت‌تری ثبت کند. این دوربین به لنز شفاف یا Crystal Clear نیز مجهز بوده و می‌تواند رنگ‌های دقیق‌تر و تصاویر واضح‌تری نسبت به لنز‌های پلاستیکی ثبت کند. دوربین دوم گوشی V30 از یک لنز 13 مگاپیکسلی ‌عریض بهره می‌برد. حالت جدید Cine Video ال‌جی با قابلیت‌هایی نظیر افکت‌های سینمایی و بزرگنمایی نقطه‌ای باعث می‌شود هرکسی مانند یک فیلم‌بردار حرفه‌ای تصویربرداری کند. کاربران اکنون می‌توانند تنها به وسیله گوشی هوشمند، ویدئوهایی با کیفیت بسیار بالا با رنگ‌های سینمایی فیلم‌هایی با ژانرهای مختلف، ضبط کنند. در حالی که دوربین‌های معمولی فقط اجازه می‌دهند مرکز تصویر را بزرگنمایی کنید، قابلیت بزرگنمایی نقطه‌ای که برای اولین بار توسط ال‌جی معرفی می‌شود،

OLED FullVision در یک بدنه جمع و جور

ال‌جی V30 توانسته نمایشگر OLED FullVision خود را در یک بدنه جمع و جور، باریک و سبک قرار دهد. حتی با وجود سایز 6 اینچی نمایشگر 18:9 OLED FullVision گوشی ال‌جی V30 ، 8 میلی‌متر کوتاه‌تر و 3 میلی‌متر باریک‌تر از مدل قبلی خود است و به همین خاطر راحت‌تر در دست قرار می‌گیرد. این گوشی 7.3 میلی‌متر ضخامت و 158 گرم وزن دارد.

نمایشگر OLED FullVision با پنل QHD+ و وضوح تصویر 2880 در 1440 پاسخگویی تصویر سریع‌تری داشته و وقتی فیلم اکشن نگاه کرده و یا بازی پر از حرکتی انجام می‌دهید، میزان محو شدن تصویر آن به حداقل رسیده است. گوشی ال‌جی V30 از این قابلیت پاسخگویی تصویر سریع بهره برده و با کمک چیپست اسنپدراگون 835 تصاویر گرافیکی بی‌نظیری به نمایش می‌گذارد. همچنین به کمک این چیپست این گوشی می‌تواند از قابلیت پلتفرم مخصوص گوگل برای تصاویر بسیار با کیفیت و واقعیت مجازی، یعنی Daydream پشتیبانی کند. با Daydream کاربران می‌توانند دنیاهای جدیدی کشف کنند و به علاوه با هدست واقعیت مجازی سینمای اختصاصی خود را داشته و یا به درون بازی‌های مورد علاقه خود بروند.

دستیار گوگل و سیستم تشخیص صدا

دستیار گوگل قرار گرفته روی گوشی V30 مخصوص قابلیت‌های این گوشی طراحی شده است. با گفتن جملاتی مثل Ok Google, take a romantic ‘Cine Video’ می‌توانید حالت Cine Video را با پیش‌فرض فیلم‌های رومانتیک فعال کنید. یا با گفتن جمله Ok Google, take a wide angle selfie می‌توانید نرم‌افزار دوربین را با حالت سلفی و قابلیت تصویربرداری عریض فعال کنید. دستیار صوتی گوگل قرار گرفته روی گوشی V30 از قابلیت پیشرفته پردازش سیگنال‌ها بهره برده و کاربران می‌توانند حتی در هنگام پخش موسیقی‌های بلند نیز با دستور “Ok Google” آن را فعال کنند. به علاوه وقتی از گوشی V30 و یا دستگاه Google Home ال‌جی استفاده می‌کنید، می‌توانید لوازم‌خانگی مختلف ال‌جی مثل لباسشویی، خشک‌کن، یخچال، تهویه هوا، اجاق‌گاز و کولرگازی را انتخاب کرده و آنها را مدیریت کنید. مثلا کاربران می‌توانند بگویند “Ok Google, talk to LG to wash my clothes.” تا چرخه شستشوی لباس آغاز شود.

دوام و امنیت

گوشی ال‌جی V30 بسیار با دوام است و از بدنه‌ای بسیار باریک و سبک بهره می‌برد. یکی از ویژگی‌های طراحی گوشی V30 بهبود قابلیت‌های استحکام گوشی بوده با ساختار H-Beam قدرت مقاومت فوق‌العاده‌ای پیدا کرده است. ساختاری که در طراحی ساختمان‌های مدرن که از فلز در لبه‌های خود استفاده می‌کنند به کار می‌رود. این گوشی همچنین از گوریلا گلس 5 به عنوان یکی از مقاوم‌ترین شیشه‌ها در پشت و جلوی خود بهره می‌برد. گوشی V30 تأییدیه سازمان دفاعی آمریکا برای دوام را داشته و از 14 تست مختلف برای گرفتن گواهی MIL-STD 810G عبور کرده است و تبدیل به یک گوشی مناسب برای عملیات‌های نظامی شده است.

شرکت ال‌جی الکترونیکس برای برطرف کردن مشکل گرم‌شدن گوشی یک لوله حرارتی و صفحه خنک‌کننده در گوشی V30 تعبیه کرده است. گوشی V30 با وجود IP68 در برابر آب و گرد غبار مقاوم بوده و در تمام شرایط قابل استفاده است. این گوشی در مقابل گرد و خاک کاملا محافظت شده و قابلیت غوطه ور شدن در عمق 1.5 متری آب برای مدت بیشتر از 30 دقیقه بدون اختلال در عملکرد گوشی را دارد. با شارژ سریع 3.0، گوشی V30 قابلیت شارژ از صفر تا 50 درصد را در مدت زمان 30 دقیقه مهیا کرده است. این محصول همچنین با ارائه شارژر بی‌سیم نهایت آسایش و راحتی را به ارمغان آورده است.

گوشی ال‌جی V30 از 21 سپتامبر برای مشتریان کره جنوبی و سپس در بازارهای اصلی آمریکای شمالی، آسیا، اروپا، آفریقا و خاورمیانه عرضه خواهد شد. گوشی ال‌جی V30 با حافظه 64 گیگابایتی در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، آبی و بنفش عرضه می‌شود. همچنین ال‌جی V30+ با 128 گیگابایت حافظه در بازارهای محدودی عرضه خواهد شد.

مشخصات کلیدی:

چیپست: پردازنده Snapdragon 835

صفحه‌نمایش: صفحه‌نمایش , OLED FullVision 6.0 اینچی QHD+ با نسبت تصویر 18:9 . وضوح تصویر: 1.440 در 2880  با 538 پیکسل بر اینچ

حافظه: مدل V30 : رم 4 گیگابایتی LPDDR4x/ حافظه داخلی: 64 گیگابایتی UFS 2.0 / کارت حافظه خارجی تا 2 ترابایت | مدل V30+: رم 4 گیگابایتی LPDDR4x/ حافظه داخلی: 128 گیگابایتی UFS 2.0 / کارت حافظه خارجی تا 2 ترابایت

دوربین: دوربین پشت: لنز دوگانه / 13 مگاپیکسل استاندارد (F1.6 / 71°) / 13 مگاپیکسل عریض (F1.9 / 120°)

 جلو: 5 مگاپیکسل با لنز عریض (F2.2 / 90°)

باتری: 3300 میلی‌آمپر

سیستم عامل: اندروید نوقا 7.1.2

سایز: 151.7 x 75.4 x 7.3 میلی‌متر

وزن: 158 گرم

شبکه: LTE-A 4 Band CA

اتصالات: Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / Bluetooth 5.0 BLE / NFC / USB Type-C 2.0 (3.1 compatible)

رنگ: مشکی، نقره‌ای، آبی، بنفش

دیگر امکانات: ضد آب و خاک با درجه IP68 / تاییدیه MIL-STD 810G برای مقاومت گوشی / لنز بسیار شفاف Crystal Clear / مبدل صدای چهار هسته‌ای 32-bit Hi-Fi / Daydream / دستیار صوتی گوگل / HDR10 / UX 6.0+ / سیستم تشخیص صدا / سیستم تشخیص چهره / حسگر اثر انگشت / شارژ سریع Qualcomm Quick Charge 3.0 / شارژ بی‌سیم

*مشخصات کلیدی در کشورهای مختلف متفاوت است.

منبع : روابط عمومی ال‌جی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا