تکنولوژی

احتمال عرضه ساعت هوشمند Pixel Watch تا پاییز

گوگل پاییز امسال قرار است علاوه بر گوشی‌های Pixel 3 ، محصولات دیگری نیز معرفی کند. این شرکت احتمالا PixeIbook جدید و محصولات جدید دیگری مانند سری‌های Home & Chromecast  معرفی خواهد کرد. گوگل همچنین به طور قطع از ساعت Pixel Watch خود نیز همزمان پرده برداری خواهد کرد، محصولی که اولین تجربه این شرکت در اکوسیستم ساعت‌های هوشمند اندرویدی محسوب می‌شود.      

طبق گزارش‌هایی که تا کنون منتشر شده و لو رفته، احتمال معرفی ساعت‌های هوشمند پیکسل قوت زیادی دارد. تا پیش از این، گوگل سیستم عامل ابزارهای پوشیدنی خود را از اندروید به او اس تغییر داده بود- اقدامی که اثبات می‌کرد این شرکت قرار نیست ساعت‌های هوشمند اندرویدی تولید کند. دلیل انتخاب سیستم عامل OS هم این بوده که اپل  تا کنون همیشه در بازار ساعت‌های هوشمند، حرف اول را می‌زده و تا به امروز عملا هیچ رقیب قَدری پیش رو نداشته است. سامسونگ نیز هفته گذشته طی کنفرانس معرفی Note 9، ساعت هوشمند  Galaxy Watch خود را معرفی کرد.

اواخر ماه جولای گزارشی توسط WinFutre منتشر شد که ادعا می‌کرد گوگل تصمیم دارد سه مدل ساعت هوشمند Pixel تولید کند که Ling، Triton و Sardin نام دارند. به اندازه و ظاهر این دستگاه‌ها اشاره‌ای نشده بود اما ظاهرا مجهز به پلت فرم جدید پردازنده Snapdragon Wear 3100 کوالکام خواهند بود.

همچنین اوایل هفته جاری، اعلام شد که گوگل مشغول توسعه نوعی برنامه مخصوص استفاده از طریق دستگاه‌های پلت فرم Wear OS است  که Google Coach نام دارد. برنامه Coach که تاییدی است بر اینکه گوگل در حال توسعه Pixel Watch است، قرار است نوتیفیکیشن‌های سلامتی و ورزشی را به صورت روزانه برای کاربران ارسال کند. Coach برنامه‌ایست که به جا گوشی‌های هوشمند، بیشتر از طریق دستگاه‌های پوشیدنی قابل استفاده خواهد بود و احتمالا در گجت‌های پلت فرم Wear OS آینده نیز بیشتر دیده خواهد شد.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا