تکنولوژی

از من سوال بپرسید، ویژگی جدید اینستاگرام

اینستاگرام بدون سر و صدا آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن خود منتشر کرده که در آن کاربران حالا می‌توانند از طریق استوری‌ از دوستانشان بخواهند که آنها سوال بپرسند. این ویژگی جدید «Question stickers» یا به عبارت دیگر استیکرهای سوالی نام دارد و نه تنها به کاربران امکان طرح سوال و جواب در استوری را می‌دهد بلکه کاربران می‌توانند این سوالات را در یک استوری جدید دیگر به اشتراک بگذارند.

افرادی که این دسته از استیکرها را می‌بینند با زدن بر روی استیکرها می‌توانند سوال مورد نظرشان را مطرح کنند. به عبارت دیگر با استفاده از این ویژگی می‌توانید از دوستانتان بخواهید سوالاتشان را از شما بپرسند و شما یکی یکی به آنها پاسخ دهید. زمانی که استوری را چک می‌کنید، می‌توانید افرادی را که از شما سوال پرسیده‌اند و همچنین سوالاتشان را مشاهده کرده و پاسخ دهید.

ضمنا می‌توانید سوالاتی را که دوستانتان مطرح کرده‌اند نیز در یک استوری جدید به اشتراک بگذارید و سوال او را در یک استوری جداگانه پاسخ بدهید. البته به‌خاطر داشته باشید هنگام به‌اشتراک گذاشتن سوالات دوستان، نام و و پروفایل آنها توسط دیگر کاربران قابل مشاهده نخواهد بود.

این قابلیت جدید در آپدیت جدید اینستاگرام که برای اندروید و آی‌اواس منتشر شده قابل استفاده است. اگر مایلید از این ویژگی استفاده کنید بنابراین باید آپدیت نسخه 52 اینستاگرام را دریافت کنید.

 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام-من درصفحه اینستاگرام خودم تعداد پست هایی که منتشرکردم فقط بیست و چهار پست می باشد-ولی در قسمت بالای صفحه اینستاگرامم عدد بیست و پنج را به عنوان تعداد پست نشان می دهد-دلیل این مشکل چیست؟
    شرح اتفاق:
    اتفاقی که افتاد و این مشکل بوجود آمد به شرح زیر است:
    من تا دیروز بیست و چهار پست داشتم که دیروز یک پست گذاشتم و تعداد پست ها شده بیست و پنج پست.
    یعنی هم عدد نمایشگر شماره بیست و پنج را نشان میداد و هم محتویات دقیقا بیست و پنج پست وجود داشت.
    اما همان موقع و پس از ده دقیقه که خودم همان پست را حذف کردم با وجود اینکه محتویات موجود من بیست و چهار پست می باشد ولی متاسفانه قسمت نمایشگر تعداد پست در اینستاگرامم در همان عدد بیست و پنج باقی ماند!
    در حال حاضر هم دلیلش را نمیدانم و راه حل این مشکل را هم نمیدانم.
    لطفا کمکم کنید-ممنونم

  2. سلام خسته نباشین یه مدتی میشه که اینستاگرام من دچار مشکل شده و هر روز خود ب خود ۳۰ تا ۴۰ نفرو فالو میکنه خواهش میکنم برا رفع این مشکل راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا