تکنولوژی

برگزاری اولین رویداد «هفته استارت‎آپ‌ها»

نخستین رویداد «هفته استارت‌آپ‌ها» با حضور جمعی از فعالان حوزه فینتک و استارت‌آپی از 12 الی 19 مردادماه امسال برگزار می‌شود. این رویداد در تلاش است تا جامعه کارآفرینان ایران را زیر یک سقف گرد هم آورده و با ایجاد فضای گفتوگو و تبادل نظر، بستری برای شکل‌گیری ارتباطات سازنده و اشتراک‌گذاری دانش و تجربه نوآورانه فراهم کند. رویداد هفته استارتآپ‌ها، مجموعه‌ای از فعالیت‌های متنوع شامل سخنرانی‌های کلیدی از نمایندگان دولت، دانشگاه‌ها، شتابدهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و صاحب‌نظران این حوزه را در قالب میزگردهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در بر خواهد داشت.

بخش اول این رویداد با عنوان «هفته استارتاپ‌ها» در تاریخ ۱۲ مردادماه ۱۳۹۷ و با حضور فعالان اکوسیستم کارآفرینی ایران آغاز به کار خواهد کرد. افتتاحیه این رویداد با برگزاری پنل‌های تخصصی با موضوعات اکوسیستم ارزشآفرینی ایران، اکوسیستم شهرستان‌ها، استارت‌آپ‌های شکست‌خورده، رسانه‌ها و چالش‌ها همراه است. در دومین روز از این رویداد نیز با همکاری «پارک فناوری پردیس»، دو کارگاه با محوریت «کسبوکار و مدیریت محصول» برای شرکتکنندگان برگزار خواهد شد. هفته استارتآپ‌ها در روز سوم و چهارم هم مهمان صندوق نوآوری و شکوفایی است. مخاطبان در این بخش شاهد برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه کسبوکار و بلاکچین هستند. روز پنجم این رویداد هم با ارایه ایده‌هایی دنبال خواهد شد که پیرامون چالش‌های مطرح شده در روز نخست هستند.

بخش دوم رویداد، «تهران بلاک‌چین» است که از تاریخ ۱۷ الی ۱۹ مردادماه با حضور علاقمندان بهحوزه فینتک برگزار می‌شود. تهران بلاک‌چین یک رویداد آموزشی-تجربی است که در سه روز متوالی (انتهای هفته) برگزار میشود. در این برنامه شرکتکنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامهنویسان، متخصصان کسبوکار، دانشجویان، عاشقان استارت‌آپ، بازاریابها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایدههایشان را مطرح و گروه تشکیل دهند و در نهایت هر گروه ایدهای را اجرا کند. این رویداد با همکاری «فینوا» و «تکراسا» برگزار می‌شود. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در رویداد هفته استارتآپ‌ها می‌توانند به نشانی startupweek.ir و جهت شرکت در رویداد تهران بلاک‌چین به نشانی swtblockchain.com مراجعه کنند.

منبع : استارت‎آپ ویک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا