تکنولوژی

نسخه 4.8.10 تلگرام منتشر شد

تلگرام آپدیت جدید خود را تحت نسخه 4.8.10 منتشر کرد. این آپدیت جدید با تغییرات قابل توجهی همراه بوده و ویژگی‌های جدیدی از جمله امکان تعویض تصاویر ارسال شده و اضافه کردن لینک به کلمات را به این اپلیکیشن اضافه کرده است. در پایین به کامل ویژگی‌های جدید و تغییراتی را که در نسخه جدید تلگرام می‌توانید مشاهده کنید اشاره شده است.

یکی از این ویژگی‌ها که در بالا به آن اشاره شد، امکان تغییر تصاویر و ویدیوهای ارسال شده به دوستان و حتی اضافه کردن متن به آنها است. این ویژگی برای افرادی که ممکن است تصویری را به اشتباه ارسال کرده باشند بسیار کاربردی خواهد بود. تغییر فایل ارسال شده همانند گذشته از طریق ویرایش پیام انجام می‌گیرد.

البته ویژگی‌هایی از جمله امکان پیش نمایش متن چت با لمس طولانی عکس پروفایل مخاطب، کنسل کردن پیام‌ها قبل از ارسال شدن و اضافه کردن هایپرلینک به کلمات و جملات، در حال حاضر تنها به نسخه اندرویدی تلگرام اضافه شده‌اند. تلگرام هنوز زمان دقیقی برای اضافه شدن و یا حتی اضافه نشدن این ویژگی‌ها به نسخه آی‌اواس را اعلام نکرده است.

علاوه بر ویژگی‌های بالا، یکی سری دیگر از امکانات از جمله امکان تبدیل پیام‌ها به حالت خوانده یا خوانده نشده با لمس طولانی چت‌ها و بدون ورد به صفحه اصلی چت، پخش پیام‌های صوتی و تصویری دوستان با سرعت دوبرابر هم از دیگر امکاناتی هستند که در نسخه  4.8.10 اپلیکیشن تلگرام قابل استفاده هستند.

 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا