تکنولوژی

قابلیت جدید گوگل ارث معرفی شد

سیستم نقشه‌یابی، مدت‌هاست که قابلیت تخمین فواصل بین مکان‌های مختلف را برای ما به ارمغان آورده است اما اگر به دنبال آمار دقیق تری در مورد تخمین فاصله‌ها هستید، قابلیت جدید Google Earth حتما به دردتان خواهد خورد.

ابزار جدید تخمین-new Measure tool– این برنامه کاربر را قادر می‌سازد مکان‌های بزرگ مختلف را روی نقشه انتخاب کرده و فاصله دقیق  بین آنها را ببیند. در این قابلیت همچنین محیط یک فضای انتخاب شده نیز محاسبه می‌شود. این قابلیت از طریق مرورگر کروم روی دسکتاپ و همچنین در برنامه مخصوص پلت فرم اندروید در دسترس کاربران قرار گرفته است.

در این قابلیت فعلا تنها می‌توان محیط دورتادور مکان‌های  بزرگ مانند پارک‌ها یا پیست‌های مسابقه را محاسبه کرد. مسافت نیز، مابین شهرهای بزرگ و مکان‌های مشهور امکان پذیر است. اگر کنجکاو هستید که بدانید مکان‌های تفریحی یا اماکن عمومی به خصوص، چقدر بزرگ یا کوچک هستند، این قابلیت بهترین راه فهمیدن آن است.

این قابلیت از طریق برنامه Google Earth روی مرورگر کروم یا پلت فرم اندروید قابل دسترسی است و به زودی برای کاربران IOS نیز عرضه خواهد شد. برای اندازه گیری مکان‌های کوچک‌تر مانند اتاق کار یا میز کارتان، می‌توانید از ابزار اندازه گیری جدید AR اندروید استفاده کنید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا