تکنولوژی

به جای ساعت هوشمند این حلقه هوشمند را بخرید

بساری از کاربارن امروزه از ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کنند و اگر قصد دارید یک قدم از این افراد جلوتر باشید بهتر است به‌دنبال یک گجت پوشیدنی جدیدتر و شیک‌تر باشید. خوشبختانه اعضای تیم یک پروژه کیک‌استارتر این کار را بریتان انجام داده‌اند و با معرفی حلقه Xenxo S-Ring قصد دارند شما را از بقیه جلو بیندازند. این حلقه هوشمند با بهره‌مندی از بسیاری از ویژگی‌ها و امکانات مشابه قرار است جایگزین دستبند و ساعت‌های هوشمند بزرگ شما بشوند. البته با این تفاوت که تنها یک بند از انگشت شما را اشغال می‌کنند.

این حلقه هوشمند کوچک دارای 12 ویژگی مختلف از جمله قابلیت پاسخ به تماس‌ها، میکروفون و اسپیکر داخلی، 4 گیگابایت حافظه داخلی، دستیار صوتی گوگل و Siri، ساعت آلارم دار، پرداخت NFC، قدم شمار، هشدار SOS، اتصال بلوتوث و … خواهد بود. داخل این دیوایس یک میکرو پردازنده و چندین سنسور قرار گرفته که قادرند با حرکات مختلف دست دستورات متفاوتی را اجرا کنند. این حلقه می‌تواند به یکی از بزرگترین و موفق‌ترین حلقه‌های هوشمند دنیا تبدیل شود.

این حلقه ابتدا قرار بود بود به عنوان دکمه آگاه سازی در مواقع اورژانسی (SOS) در داخل کفش استفاده شود. اما اعضای تیم در ادامه به این نتیجه رسیدند که باید ویژگی‌های بیشتری به این دیوایس استفاده کنند. در پایان به این نتیحه رسیدند که حلقه همان چیزی است که بسیاری از زنان و مردان به پوشیدن آن علاقه دارند. پس از مدت‌ها مشورت و جمع‌آوری ایده، تیم سازنده بالاخره به این نتیجه رسید که ویژگی‌های کاربردی بیشتری را به این دیوایس اضافه کند و در پایان محصول Xenxo S-Ring با قابلیت‌هایی که در بالا ذکر کردیم معرفی شد.

در حال حاضر تنها 2 هفته تا پایان جمع‌آوری سرمایه جمعی برای این دیوایس فرصت مانده البته تا همین الان این تیم موفق شده 10 برابر بیشتر از مبلغ تعیین شده سرمایه جذب کند. بنابراین اگر شما هم علاقه دارید به کمپین این کیک‌استارتر ملحق شوید و مبلغی را روی این دیوایس سرمایه‌گذاری کنید می‌توانید به صفحه کیک‌استارتر این تیم مراجع کنید. حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در این محصول 179 دلار است که در کنار دریافت این محصول 2 دو عدد دانگل یواس‌بی و یک سال گارانتی هم به شما ارائه می‌شود. عرضه این محصول طبق برآوردها قرار است از ژانویه 2019 آغاز شود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا