تکنولوژی

روبات «اسپات مینی» سال 2019 به بازار می‌آید

طبق گزارش جدید که توسط وبسایت تک کرانچ منتشر شده، شرکت بوستون داینامیکس ظاهرا قصد دارد روبات «اسپات مینی» خود را تا سال 2019 برای عموم عرضه کند. این شرکت در رخداد دیروز تک کرانچ اعلام کرد این روبات در مرحله پیش تولید قرار دارد و شرکت در حال آماده سازی برای تجاری سازی و تولید انبوه در سال آینده است. «مارک ریبرت» موسس این شرکت هم گفته که اسپات مینی در اصل پس از تفکر درباره اینکه چه اتفاقاتی ممکن است در دفتر کار رخ دهد و اینکه یک روبات چه وظایفی را در محل کار افراد می‌تواند بر عهده بگیرد و راندمان کارکنان را بالا ببرد، ساخته شد و اینکه شاید یک روز شاهد حضور این روبات در محل زندگیمان هم باشیم.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید این روبات می‌تواند در را برایتان باز کند و به‌عنوان یک دربان انجام وظیفه کند.

شرکت بوستون داینامیکس می‌گوید شرکت‌های قراردادی تولیدکننده اسپات مینی قرار است تا پایان امسال 100 نسخه اولیه این روبات را برای مقاصد تبلیغاتی و تجاری تولید کنند و بعد از آن شرکت خودش را آماده تولید و فروش این روبات در سال 2019 خواهد کرد.

هنوز قیمت خاصی برای این روبات اعلام نشده اما می‌توان حدث زد که قیمت آن بسیار بالا باشد. بنابراین می‌توان گفت هر کسی قادر به استفاده از این روبات‌ها در خانه‌اش نخواهد بود و برای بسیاری از افراد داشتن این روبات فعلا یک رویا است. در ادامه ویدئوی رسمی این روبات بی‌نظیر را از دست ندهید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا