تکنولوژی

گوشی تاشو سامسونگ سال 2019 معرفی می‌شود

در یکی دوساله اخیر شایعات متعددی راجع به گوشی‌ تاشو شرکت سامسونگ با نام «گلکسی ایکس» به گوشمان خورده است و خبرهای جدیدی که از منابع نزدیک به سامسونگ درز کرده نشان می‌دهند که این کمپانی کره‌ای قصد دارد این دیوایس را تا سال 2019 روانه بازار کند و تاریخ احتمالی معرفی آن همزمان با کنگره جهانی موبایل MWC 2019 تعیین شده است.

این اطلاعات بر اساس گفته‌های یکی از خبرگزاری‌های کره‌ای با نام The Bell منتشر شده و حتی گفته می‌شود سامسونگ نام مستعار این دیوایس را از valley به Winner ارتقاء داده و به‌نظر می‌رسد سامسونگ تمایل و شوق زیادی برای تولید و معرفی این محصول دارد.

اجزا و قطعات نمایشگر این دیوایس قرار است تا نوامبر امسال آماده شوند و عرضه رسمی آن هم از فوریه 2019 آغاز می‌شود. ظاهرا تولید این دیوایس به‌صورت محدود بوده و سامسونگ فعلا قصد دارد تمایل بازار به این دسته از دیوایس‌ها را بررسی کند.

علاوه بر این، اخباری هم راجع به ساختار این دیوایس به‌دست آمده. در این گزارش آمده که این دیوایس از 3 نمایشگر 3.5 اینچی تشکیل شده که به کاربر این امکان را می‌دهد دیوایس را مانند کتاب روی هم تا کند و یا مثل تبلت باز کند و در هر صورت یکی از این 3 نمایشگر قابل مشاهده و دسترس باشد. البته در این یکی دوسال شایعات مختلفی راجع به «گلکسی ایکس» منتشر شده بنابراین نمی‌توان از صحت تمامی این اطلاعات اطمینان کامل داشت.

سامسونگ در گذشته رسما اعلام کرده بود که گوشی‌های تاشو در آینده نزدیک به بازار می‌آیند بنابراین سوال اصلی در این مقطع زمان معرفی آنها است. با توجه به شرایط فعلی و در صورتی که شایعات اخیر صحت داشته باشند، احتمالا کمتر از 1 سال دیگر شاهد رونمایی از گلکسی ایکس سامسونگ در مراسم MWC 2019 خواهیم بود. پس بد نیست از همین حالا پول‌هایتان را جمع کنید.

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا