تکنولوژی

وان‌پلاس 6 اواخر اردیبهشت معرفی می‌شود

شرکت چینی وان‌پلاس اخیرا به‌طور مکرر تبلیغاتی را درباره اسمارت‌فون جدید خود یعنی وان‌پلاس 6 منتشر کرده. با اینکه این کمپانی هنوز زمان دقیق عرضه این محصول را اعلام نکرده اما تبلیغات نشان می‌دهد که ظاهرا این شرکت خود را آماده می‌کند که تا کمتر از یک ماه دیگر این پرچمدار جدید را معرفی کند. طبق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده، احتمال می‌رود رونمایی از این محصول در تاریخ 28 اردیبهشت انجام بگیرد.

در حال حاضر هیچ راهی برای اطمینان حاصل کردن از تاریخ دقیق رونمایی این محصول وجود ندارد اما همانطور که گفتیم تبلیغات این شرکت نشان می‌دهد که پرده‌برداری از این دیوایس در هفته‌های آتی انجام خواهد گرفت. تا به‌امروز شرکت وان‌پلاس یک سری ویژگی‌های به‌خصوص از این گوشی از جمله بدنه سرامیکی، رم، پردازنده و حافظه داخلی را اعلام کرده است.

ضمنا این احتمال وجود دارد که این موبایل به‌صورت ضدآب طراحی شده باشد چراکه این ویژگی امروزه به یکی از لازمه‌های پرچمداران جدید تبدیل شده است. تا اینجای کار هیچ مشکلی وجود ندارد اما در صورتی که شایعات درباره قیمت وان‌پلاس 6 حقیقت داشته باشند، این موبایل در اصل گران‌ترین محصول شرکت وان‌پلاس لقب خواهد گرفت. گفته می‌شود قیمت این گوشی با حافظه 64 گیگابایت 523 دلار و مدل‌ مجهز به بالاترین مشخصات فنی و حافظه داخلی 128 گیگابایت 600 دلار قیمت خواهد داشت. البته با اینکه این قیمت کمی زیاد به نظر می‎رسد اما همچنان نصف قیمت آیفون 10 با حافظه 128 گیگابایت خواهد بود.

در این صورت اگر تاریخ 28 اردیبهشت حقیقت داشته باشد، بنابراین باید شاهد این باشیم که وان‌پلاس دعوتنامه‌های مربوط به مراسم معرفی این محصول را کم‌کم آماده و ارسال کند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا