تکنولوژی

کاغذ و جوهر دیجیتال سونی را ببینید

کاربرد اصلی تبلت «Sony DPT-RP1 “Digital Paper” tablet» دقیقا در نام آن مستتر است، یک تبلت با جوهر و کاغذ الکترونیک در اندازه یک کاغذ A4 است و با قلم Stylus همراه است که کاربردهایی نظیر حاشیه نویسی متون پی دی اف و غیره دارد. حالا سونی نسخه جدیدی از این محصول معرفی کرده که  DPT-CP1نام دارد. این تبلت دقیقا با کاربردهای مشابه نسخه قبلی است اما با این تفاوت که هم اندازه کاغذ A5 طراحی و ساخته شده است.

صفحه نمایش 10.5 اینچی این تبلت، رزولوشن 1404*1872 دارد که قادر است 16 مرحله از رنگ خاکستری را نشان دهد. DPT-CP1، 16 گیگابایت حافظه داخلی برای فایل‌های پی‌دی‌اف دارد و از طریق برنامه همراه، قابلیت به اشتراک گذاری از طریق دستگاه‌های آی‌او‌اس، اندروید، ویندوز و مک را نیز امکان پذیر می‌سازد. ضخامت دستگاه 5.9 میلی متر است، وزن سبکی دارد و طبق گفته سونی، تنها با یک بار شارژ می‌تواند تا حدود یک ماه کار کند.

مانند مدل بزرگ‌تر، DPT-CP1 احتمال بسیار قوی اوایل ماه ژوئن، منحصرا در بازار ژاپن ارائه خواهد شد. سونی اعلام کرده که قیمت این کتابخوان حدود 70 هزار ین (حدود 650 دلار) خواهد بود که حدود 100 دلار از همتای بزرگ‌تر خود ارزان‌تر است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا