تکنولوژی

دکتر تو؛ استارت‌آپ نوبت‌دهی آنلاین

با رشد قابل توجه تکنولوژی در سطح جهانی در سال‌های اخیر امروزه شاهد ظهور استارت‌آپ‌های متعددی در سطح ملی و بین‌المللی هستیم که هر یک به ‌نحوی قصد دارند نحوه تعامل افراد با دنیای اطراف و جامعه خود را تسهیل ببخشند. این استارت‌آپ‌ها که در ایران هم نمونه‌های موفقی از آنها یافت می‌شود علاوه بر ترقیب افراد به سرمایه‌گذاری در بخش تکنولوژی باعث اشتغال‌زایی و همچنین رشد اقصاد اینترنتی نیز شده‌اند و امروزه می‌بینیم که برخی از آنها با ارئه ایده‌های خلاقانه در کشورمان توانسته‌اند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده و به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنند.

یکی از همین استارت‌آپ‌ها که قصد داریم آن را معرفی کنیم، استارت‌آپ «دکتر تو» (Doctoreto) است که از سال گذشته توانسته خود را به عنوان یکی از استارت‌آپ‌های ایرانی در حوزه سلامت معرفی کند. دکتر تو در زمینه نوبت‌ دهی اینترنتی به بیماران فعالیت می‌کند که مقر اصلی آن نیز در شهر شیراز قرار دارد.

این استارت‌آپ که حدود 1 سال از آغاز فعالیت آن می‌گذرد، از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خود که برای پلتفرم‌های اندروید و آی‌اواس قابل دسترس است به افراد این امکان را می‌دهد که به پزشکان فعال با تخصص‌های مختلف در شیراز دسترسی داشته باشند و در زمانی که خودشان معین می‌کنند به‌صورت اینترنتی نوبت بگیرند. دکتر تو علاوه بر لیست پزشکان، به کاربران این امکان را می‌دهد که به تخصص‌ها و خدمات پزشکان و همچنین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز دسترسی داشته باشند.

از جمله مزایای اپلیکیشن دکتر تو می‌توان به کاهش شلوغی مطب پزشکان، کاهش رفت و آمد مراجعین و همچنین مدیریت آسان‌تر بیماران مستقیما توسط پزشک و از طریق اپلیکیشن این شرکت اشاره کرد. بنابراین هم مراجعین و هم پزشکان در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند به لیست نوبت‌دهی و ساعات مراجعات دسترسی کامل داشته باشند.

سامانه دکتر تو تا امروز بیش از 480 هزار بازدید داشته که از این تعداد حدود 25 هزار نفر عضو اپلیکیشن دکتر تو هستند و از طرف دیگر بالغ بر 470 پزشک در این سامانه عضو فعال هستند. سامانه دکتر تو در حال حاضر در شهرهای شیراز و بوشهر فعالیت دارد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا