تکنولوژی

ال‌جی جی 7 ThinQ اردیبهشت می‌آید

فوریه گذشته عکس‌هایی از گوشی هوشمند جدید ال‌جی جی۷ (جدیدترین موبایل سری جی) منتشر شد. امروز عکس‌ها و اطلاعات جدیدی از این موبایل منتشر شده است. کنار این گوشی هوشمند ال‌جی، دکمه‌ای به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد مربوط به امکان هوش مصنوعی آن باشد.

اولین بار سامسونگ برای دستیار هوشمندش، بیکسبی، دکمه‌ای خاص بر روی بدنه‌ی گوشی در نظر گرفت. حالا ال‌جی هم در این راه قدم برداشته است و برای گوشی هوشمند ال‌جی جی 7 ThinQ دکمه‌ای خاص بر روی بدنه‌ی آن طراحی کرده است. البته با این تفاوت که این دکمه برای دوربین واقعیت مجازی این موبایل در نظر گرفته شده است. ال‌جی در فوریه برای اولین بار از امکان واقعیت مجازی V30S ThinQ رونمایی کرد. به نظر می‌رسد جی‌۷ نیز دومین موبایل با اسم ThinQ باشد.

این موبایل یک صفحه‌ی نمایش ۶.۱ اینچی دارد که به صورت لب‌به‌لب طراحی شده است. بر قسمت بالای صفحه‌ی نمایش آن، همانند آیفون 10، یک حاشیه (notch) وجود دارد. دکمه‌ی خاموش کردن موبایل هم بر روی قسمت راست بدنه قرار دارد.

جی‌۷ ThinQ مجهز به یک پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۴۵ ، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است. هم‌چنین یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلو و یک دوربین دوگانه‌ی ۱۶ مگاپیکسلی پشت بدنه قرار دارد. پشت این موبایل یک سنسور تشخیص اثر انگشت هم به چشم می‌خورد.

عکس‌های منتشر شده نشان می‌دهد این موبایل در آمریکا هنوز در مرحله‌ی آزمایشی است. پیش از این هم شایعه شده بود این موبایل اردیبهشت ماه به بازار خواهد آمد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا