تکنولوژی

lofree؛ کیبوردی جدید با ظاهر ماشین‌تایپ

شما به عنوان یک کاربر ابزارهای دیجیتال، چقدر وقت برای انتخاب کیبورد اختصاص می‌دهید؟ احتمالا خیلی کم.

این ماجرایی است که تقریبا همه ما روزی آن را تجربه کردیم. کیبورد، حقیقتا دستگاهی نیست که اکثر کاربران بخواهند وقت زیادی برای انتخاب مدل آن اختصاص دهند و معمولا به سراغ ارزان‌ترین مدل می‌روند. اما در انتخاب کیبورد واقعا باید دقت داشته باشید تا حتما به سبک زندگی شما بخورد زیرا کیبورد عملا دستگاهی است که اکثر کاربران کامپیوتر، لپ‎تاپ‌ها و حتی تبلت‌ها با آن زیاد سروکار دارند. فرقی نمی‌کند که نویسنده وبلاگ هستید یا برنامه نویس، باید با کیبوردی که از آن استفاده  می‌کنید راحت باشید و به نوعی از آن الهام بگیرید.

کیبورد وایرلس Lofree Four Seasons نیز دقیقا با همین هدف طراحی شده است. این دستگاه که با Mac، PC، IOS و Android سازگار است، احتمالا یکی از کاربردی‌ترین محصولات جانبی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. کیبوردLofree  مدل Four Seasons طراحی جالبی دارد و دستگاهی از دهه 1950 به نظر می‌آید که در عین حال ترکیبی از قابلیت‌های تکنولوژی پیشرفته نیز در آن دیده می‌شود.

این کیبورد جذاب، بدون سیم یا وایرلس است و با وجود نور دل نشین پشت تمام دگمه‌های بزرگش، تایپ در تاریکی شب یا اتاق‌های تاریک راحت تر می‌شود. 4 رنگ کلاسیک برای این کیبورد در نظر گرفته شده که با الهام از فصل‌های بهار، تابستان، پاییز و زمستان طراحی شده است.

کیبورد Lofree سال گذشته از طریق وبسایت Indiegogo (وبسایت سرمایه گذاری دسته جمعی) معرفی شد و مدل بعدی آن، موفق شد به شهرت زیادی رسیده و سرمایه فراوانی جمع کند.

مدل کنونی این کیبورد در حال حاضر با قیمت 119 دلار به فروش می‌رسد که تصاویر آن را در ادامه می‌بینید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا